شناسهٔ خبر: 58612681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سوپرلیگ ترکیه؛ پیروزی گالاتاسرای و شکست قاسم پاشا

هفته بیست و سوم فوتبال سوپرلیگ ترکیه یکشنبه ادامه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از گلز، نتایج مسابقات به این شرح است:
گالاتاسرای ۲ - ۱ ترابزون اسپور (قهرمان فصل قبل)
در تیم ترابزون، مارک بارترا هافبک اسپانیایی از دقیقه ۷۰ به میدان آمد و مارک هامشیک هافبک کهنه کار اسلواک غایب بود. در تیم گالاتاسرای، سرژیو اولیویرا هافبک ملی پوش پرتغالی و دریس مرتنز مهاجم مطرح بلژیکی تا وقت تلف شده نیمه دوم و مائورو ایکاردی مهاجم مطرح آرژانتینی نیز به طور کامل بازی کردند و خوآن ماتا هافبک اسپانیایی و بافتمبی گومیس مهاجم سابق تیم ملی فرانسه نیز روی نیمکت نشستند. مرتنز در دقیقه ۱۸ روی پاس ایکاردی گل اول را به ثمر رساند و ایکاردی در دقیقه ۵۳ (پنالتی) زننده گل دوم بود.
حاتای اسپور ۱ - ۰ قاسم پاشا
در تیم حاتای ایوب الکعبی مهاجم گلزن مغربی به طور کامل بازی کرد. در تیم قاسم پاشا علی قلی زاده هافبک ملی پوش ایرانی که با قرارداد قرضی تا پایان فصل از اسپورتینگ شارلروآی بلژیک راهی ترکیه شده است، از دقیقه ۷۴ وارد زمین شد.
استانبول اسپور ۲ - ۱ آلانیا اسپور

در جدول سوپرلیگ ترکیه تیم گالاتاسرای با ۵۴ امتیاز در صدر جدول تثبیت شد و تیم‌های فنرباغچه با ۴۵، استانبول باشاک شهیر با ۴۰ و بشیکتاش با ۳۹ امتیاز دوم تا چهارم هستند. تیم کایسری اسپور که سید مجید حسینی مدافع ملی پوش و علی کریمی هافبک ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، با ۳۲ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و تیم قاسم پاشا با ۲۲ امتیاز در رده شانزدهم جای گرفته است.
در جدول گلزنان سوپرلیگ ترکیه انر والنسیا مهاجم اکوادوری تیم فنرباغچه با ۲۰ گل در صدر است و فابیو بورینی مهاجم ایتالیایی تیم فاتح کاراگمرک با ۱۳ گل دوم و امبایه دیانی مهاجم سنگالی فاتح کاراگمرک با ۱۱ گل سوم هستند و میشی باتشوآی مهاجم بلژیکی تیم فنرباغچه و حاجی رایت مهاجم آمریکایی تیم آنتالیا اسپور با ۱۰ گل در رده چهارم مشترک قرار گرفتند.

نظر شما