شناسهٔ خبر: 58612663 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش رسمی کلباء به شایعات ادامه همکاری با مجیدی

ورزش سه نوشت: نایب رئیس باشگاه اتحاد کلباء گفت ما به حمایت خود از بازیکنان و کادرفنی ادامه خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال اتحاد کلباء روز گذشته و در دیداری از هفته پانزدهم ادنوک لیگ امارات، با نتیجه ۲ بر صفر برابر الوحده تن به شکست داد. این ششمین شکست تیم فرهاد مجیدی در ۹ دیدار گذشته و در تمامی رقابت‌ها بود. اتفاقی که باعث شد تا شایعاتی درباره همکاری او با ببرها منتشر شود.

در همین خصوص، محمد مطر الزعابی نایب رئیس باشگاه اتحاد کلباء در واکنش به نتایج این تیم و ادامه همکاری با مجیدی گفت: «اعتقاد دارم که تیم ما بازی خوبی را انجام داد. ما امروز با الوحده بازی کردیم که یک تیم قدرتمند بود. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم اما امروز نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم.»

او ادامه داد: «من به مسائلی مانند بدشانسی و طالع بد اعتقاد ندارم. بلکه برعکس این موضوع است و تیم ما بازی خوبی انجام داد و ما از سبک بازی تیم راضی بودیم. ما باید روحیه تیم را بالا ببریم و از کادرفنی، بازیکنان و باشگاه حمایت کنیم.»
نایب رئیس کلباء در ادامه گفت: «هفته‌های زیادی از لیگ باقی مانده است و وضعیت ما به هیچ وجه بد نیست. ما قصد داریم شرایطمان را بهبود ببخشیم و عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشیم، هم از لحاظ کسب امتیاز و هم جایگاه تیم در جدول رده بندی.»
مطر الزعابی خاطرنشان کرد: «به نظر من تیم کاملی داریم‌ و نیمکت ذخیره‌ها هم کامل و آماده است. الان به این نیاز داریم که روی تیم تمرکز کنیم. نگرانی من بابت این مسئله است که تعدد بازیکنان تمرکز مربی را به هم بریزد. اکنون باید فقط وظایف بازیکنان را به صورت دقیق به آنها گوشزد کنیم. اعتماد ما به فرهاد بسیار زیاد است و ان‌شاءالله در بازی‌های پیش‌رو، به پیروزی دست خواهیم یافت.»

او درباره تغییرات در کادرفنی نیز گفت: «ما نیتی برای جذب بازیکن یا تغییر در کادر فنی نداریم. برنامه باشگاه حفظ بازیکنان جوان اماراتی است. ما در همه حال پشت تیم هستیم، چه در زمان پیروزی و چه در هنگام شکست. تعامل ما با بازیکنان کاملا دو طرفه است و هر دوی ما راضی هستیم. ان‌شاءالله آنها در بازی‌های آینده ما را خوشحال می کنند.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

نظر شما