شناسهٔ خبر: 58612133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

تاکنون ۴۰۰ تن گوشت منجمد در فارس توزیع شده است

زینب شهریاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: از نیمه دی ماه تا کنون ۴۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در این استان توزیع شده که ۱۵۰ تن گوشت گوسفندی و ۲۵۰ تن گوشت گوساله را شامل می‌شود.

صاحب‌خبر -

مجتبی دهقان پور دوشنبه ۱۷ بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرآیند توزیع و عرضه گوشت قرمز منجمد توسط شبکه‌های توزیع، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و اصناف منتخب این استان انجام می‌شود، عنوان کرد: در این مرحله توزیع ۶۰۰ تن گوشت گوساله و ۳۰۰ تن گوشت گوسفندی در دستور کار است.

او با بیان اینکه فروشگاه‌های منتخب از طریق مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها امکان معرفی به شرکت پشتیبانی امور دام و خرید و حمل سهمیه تخصیصی را دارند، اظهار کرد: قیمت مصرف کننده به طور میانگین برای هر کیلو گوشت گوساله ۱۵۰ هزار تومان و برای هر کیلو گوشت گوسفند ۱۵۵ هزار تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس عنوان کرد: از ابتدای امسال نیز در این استان، ۴۸۰ تن گوشت قرمز توزیع شده است که با احتساب این ۹۰۰ تن، مجموع توزیع به ۱۳۸۰ تن خواهد رسید. 

دهقان پور اضافه کرد: استان فارس با خرید ۱۷۳۶ تن گوشت قرمز خالص از اواخر اردیبهشت ماه تا پایان مهرماه رتبه اول کشوری را در این زمینه کسب کرد.

انتهای پیام

نظر شما