شناسهٔ خبر: 58611903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

اعلام جدیدترین آرای کمیته وضعیت و انضباطی فدراسیون فوتبال

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مطروحه صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت فاطمه صادقی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت بهزاد داداش زاده از باشگاه داماش گیلانیان، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت میلاد سعوری از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۴ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت محمد میرترابی از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۶۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت داود نوشی صوفیانی از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۲۴ میلیون و ۶۸۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی و مبلغ ۱۱ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۱۳۶ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد، همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون و ۳۱۲ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت مهران امیری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت زهرا السادات پروری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت پیمان رنجبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۲ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۶۷ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۵۳ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت یک هفته پس از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

همچنین طبق اعلام کمیته انضباطی تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل عدم حضور در دیدار برابر تیم شمس آذرقزوین از سری رقابتهای لیگ دسته اول، این تیم ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفرباید مبلغ ۳/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رای صادره قابل اجرا بوده و ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف خواهد بود.

نظر شما