شناسهٔ خبر: 58611262 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به برکت انقلاب اسلامی ایران دارای استقلال کامل است

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند نسبت به استقلال کشور ما تعدی و سیاست هایش را به ما تحمیل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در مراسم گرامیداشت عملیات والفجر۸ افزود:  در خیلی از کشور‌ها مردم به خیابان‌ها می‌آیند و علیه حکومت‌ها تظاهرات می‌کنند، اما به نتیجه‌ای نمی‌رسند  ولی انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مردم فداکار و به برکت خون شهدا در مسیر رضای الهی به پیروزی رسید.

وی افزود: در ایام بهمن ماه سال ۵۷ حقیقتا کمتر کسی تصور می‌کرد که حضرت امام (ره) بتوانند به سلامت به ایران بیایند  و در چند روز تا ۲۲ بهمن ماه رژیم ۲۵۰۰ ساله سلطنتی در ایران به پشتوانه مردم سرنگون شود.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر، نعمت تحقق انقلاب اسلامی را منشأ بسیاری از تحولات در کشور و در حوزه بین الملل  دانست و افزود: امروز ایران اسلامی دارای استقلال کامل است و هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند نسبت به استقلال کشور ما تعدی و سیاست هایش را به ما تحمیل کند؛ و با وجود همه  مشکلات موجود، کشور ما در حوزه‌های اقتصادی، علمی، صنایع و نظامی  با پیش از انقلاب تفاوت‌های فراوانی پیدا کرده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) تصریح کرد: دشمن در تلاش بود به واسطه داعش بر کشور‌های خاورمیانه مسلط شود و بدین گونه اسرائیل را در منطقه تقویت کند، اما با رشادت‌های شهدای بزرگوار همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم دشمن در این منطقه به مقاصد شوم خود دست نیافت و این نتیجه قدرت انقلاب اسلامی در منطقه و تأثیرگذاری بر تحولات سیاسی جهان است.

وی شناخت برکات انقلاب اسلامی را امری ضروری برای همگان توصیف کرده و خاطر نشان ساخت: وظیفه همه کارگزاران نظام اسلامی در هر جایگاهی این است که با تمام وجود در مسیر رضای الهی قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشند و با رفع مشکلات مردم، مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار سازند، زیرا در غیر این صورت دشمنان اسلام و انقلاب همواره به دنبال ضربه به نظام اسلامی هستند که ناامنی‌های اخیر کشور و شهادت جانسوز عده‌ای از جوانان عزیز بسیجی در این اغتششات نمونه و نتیجه کوچکی از برخی غفلت‌ها بود.

نظر شما