شناسهٔ خبر: 58609497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز جشنواره فیلم فجر در سیستان و بلوچستان/ «آه سرد» اولین اکران

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از امروز با اکران فیلم «آه سرد» در سینما هلال زاهدان آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عبدالاسلام بلوچ زاده امروز در جلسه بررسی اکران فیلم‌های فجر ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) بیان کرد: با توجه به سالروز وفات اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب کبری (س) فیلم های جشنواره فجر در استان از ساعت ۱۸:۳۰ اکران می شود و در سانس ۱۵:۳۰ امروز فیلمی روی پرده سینماها نخواهد رفت. 

وی زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر در سیستان و بلوچستان را تا ۲۳ بهمن ماه اعلام و اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساعت ۱۸:۳۰ امروز فیلم آه سرد به کارگردانی ناهید عزیزی و ساعت ۲۰:۳۰ "عطرآلود" از هادی مقدم دوست اکران می شود. 

این مقام مسئول افزود: فردا نیز شاهد اکران "در آغوش درخت" به کارگردانی بابک خواجه پاشا در ۲ نوبت از ساعت ۱۵:۳۰ و ۲۰:۳۰ و "هوک" به کارگردانی حسین ریگی در ساعت ۱۸:۳۰ به میزبانی سینما هلال خواهیم بود. 

وی گفت: روز چهارشنبه نیز "سرهنگ ثریا" به کارگردانی لیلی عاج در ساعت ۱۵:۳۰ و ۲۰:۳۰ و "پرونده باز است" از کیومرث پوراحمد در ساعت ۱۸:۳۰ روی پرده سینما هلال خواهد رفت‌.

بلوچ زاده افزود: در ساعت ۱۵:۳۰ و ۲۰:۳۰ بیستم بهمن ماه نیز "یادگار جنوب" از پدرام پورامیری و حسن دوماری و در ساعت ۱۸:۳۰ "بعد از رفتن" به کارگردانی رضا نجاتی اکران می شود.

وی ادامه داد: روز جمعه نیز "کاپیتان" به کارگردانی محمد حمزه ای در ۲ نوبت از ۱۵:۳۰ و ۲۰:۳۰ و "آنها مرا دوست داشتند" از محمد رضا رحمانی در ساعت ۱۸:۳۰ روی پرده می رود.  

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: ۲۲ بهمن ماه نیز به ترتیب شاهد اکران "هفت بهارنارنج" به کارگردانی فرشاد گل سفیدی، "روایت ناتمام سیما" از علیرضا صمدی و "غریب" به کارگردانی محمد حسین لطیفی خواهیم بود. 

به گفته وی، "چرا گریه نمی کنی" به کارگردانی علیرضا معتمدی، "هایپاور" از هادی محمدپور و "اتاقک گلی" از محمد عسکری روز یکشنبه و "جنگل پرتقال" از آرمان خوانساریان، "شماره ۱۰" به کارگردانی حمید زرگرنژاد و "وابل" از تورج واصلانی، دوشنبه هفته آینده اکران می شود.

بلوچ زاده گفت: اسامی فیلم ها و برنامه اکران جشنواره فجر در سالن اشراق زاهدان نیز به زودی اعلام می شود.

پایان پیام/3139

نظر شما