شناسهٔ خبر: 58609016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

به احترام مردم اصفهان؛

فرهنگ مطرح کرد: پیش‌بینی اجرای پروژه‌های محله‌محور در منطقه ۶

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای سه محله محروم پینارت، دنارت و فیزادان پروژه‌های محله محوری در سال آینده پیش‌بینی شده است، گفت: بالغ بر ۱۶۶ میلیارد تومان برای بیش از ۱۴۰ پروژه کوچک و بزرگ در منطقه شش هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا فرهنگ امروز _دوشنبه هفدهم بهمن_ در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه شش شهرداری اصفهان در قالب دهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح ارتقای کیفیت زندگی در محلات در محدوده منطقه شش اصفهان برای سه محله محروم پینارت، دنارت و فیزادان پروژه‌های محله محوری در سال آینده پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز پروژه‌های محله محور در محدوده تخت فولاد و محله احمدیه اجرایی شد، ادامه داد: آزادسازی محله احمدیه جزو پروژه‌های محله محوری بود که بودجه خوبی به آن اختصاص داده شد، همچنین برای تکمیل مجموعه فرهنگی مذهبی احمدیه با مساحت بیش از هشت هزار متر مربع، سال آینده بودجه خوبی اختصاص می‌یابد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۱۶۶ میلیارد تومان برای بیش از ۱۴۰ پروژه کوچک و بزرگ در منطقه هزینه شده است، گفت: از شاخص‌ترین این پروژه‌ها، ورزشگاه بابافولاد به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع، تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری به‌طول ۹۲۰ متر و مجموعه پردیس هنر است که در نوع خود در کشور کم‌نظیر است.

فرهنگ با بیان اینکه بودجه منطقه شش با ۱,۱۷۰ میلیارد تومان بیشترین رقم بودجه را در بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری دارد، خاطرنشان کرد: ۷۳۰ میلیارد تومان از این بودجه به پروژه‌های عمرانی شامل پروژه‌های آزادسازی اراضی و تملک همچنین سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان اختصاص دارد و برای سال آینده این بودجه به ۱,۵۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه پردیس هنر گفت: افتتاح دو سال نمایشی بلک‌باکس برای اجرای هنرهای نمایشی کار بی نظیری در سطح شهر اصفهان است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان تصریح کرد: فاز نخست مجموعه پردیس سال ۱۳۹۷ شامل آمفی تئاتر روباز با ظرفیت ۳۵۰۰ صندلی افتتاح شد که به مناسبت دهه فجر امسال فاز دوم پردیس هنر شامل دو سالن نمایش با ظرفیت ۱۸۰ نفر، اتاق تمرین نمایش، اتاق گریم، همراه با یک گالری هنری در مساحت ۱۱۰۰ متر مربع افتتاح می‌شود.

فرهنگ با بیان اینکه این مجموعه هنری با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: صندلی‌های سالن‌های نمایش متحرک بوده و امکان چند سویه شدن سالن به فراخور نمایش در این سالن‌ها وجود دارد.

وی اظهار کرد: تجهیزات نور و صوت سالن‌های نمایش از جدیدترین و به‌روزترین تجهیزات نمایشی است و همزمان اجرای دو نمایش در مجموعه امکان‌پذیر است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان تاکید کرد: منطقه شش بیشترین اراضی نظامی را در خود دارد و اجرای پروژه در آن نیازمند مشارکت سایر نهادها و دستگاه‌ها است که تاکنون این مشارکت به نحو قابل‌توجهی انجام شده است.

نظر شما