شناسهٔ خبر: 58604796 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در ورامین برگزار می‌شود

سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با رویکرد روایت زن ایرانی در شهرستان ورامین برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مونا صالح آبادی، دبیر این جشنواره گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار باهدف حمایت از هنر انقلاب اسلامی وکادرسازی برای سینمای آینده انقلاب ازمیان مردم در سال۸۹ تشکیل شد.

وی ادامه داد: در سال های اخیر با اولویت مردمی کردن هنر و خارج کردن آن از فضای انحصاری و ضرورت بهره برداری از رسانه سینما برای انتقال بیان دغدغه های دینی، انقلابی وهمچنین تقویت و فعال سازی ظرفیت های مغفول هنری در راستای اهداف انقلاب اسلامی ایران از منظر مقام معظم رهبری و همچنین فعالان انقلابی عرصه هنر و سینما بیش ازپیش مطرح و پیگیری شده است.

صالح آبادی بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که تاکید دارند توجه به مقوله دین، حقایق و معارف دینی در سینما حرکت مبارکی است؛این حرکت (جشنواره عمار) را نگذارید یک لحظه متوقف شود، بر همین اساس مقررشده تا مانند سالهای قبل اکران فیلم های منتخب سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمارکه دنبال کننده ی اهداف و آموزه های انقلاب اسلامی ایران است را در ایام دهه مبارک فجر، از ۱۷ الی ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ برای عموم مردم شهرستان ورامین به نمایش بگذاریم.

دبیر اجرایی جشنواره اظهارداشت: همچون سال های گذشته بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان ورامین متولی اجرای این جشنواره‌ است ومحل اجرا نیزاداره تبلیغات اسلامی ورامین می باشد.

وی درپایان بیان کرد:درحاشیه این جشنواره برنامه هایی همچون میز کتاب، مشاوره، مهدکدوک، اجرای تئاتر و سرود نیز انجام خواهیم داشت.

خبرنگار: پژمان منصوری

 

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما