شناسهٔ خبر: 58604501 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بخشدار فشافویه: اجرای پروژه گازرسانی نیازمند استعلام و عدم تعلل در وزارت نیرو است

هادی حسین خانی بخشدار فشافویه در نشست خبری بمناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: اجرای پروژه گازرسانی نیازمند استعلام و عدم تعلل در وزارت نیرو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛حسین خانی گفت: از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری که نگاه ویژه ای به بخش فشافویه دارند و مسائل و مشکلات این بخش را دلسوزانه مطالبه می کنند تقدیر و تشکر میکنم.

حسین خانی در خصوص سفر رییس جمهور گفت: در سفر رئیس جمهور به شهرستان ری با تلاش و پیگیری و همچنین همراهی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، مقرر شد ایشان ابتدا در بخش فشافویه حضور یابند تا ثمرات و برکاتی برای مردم شریف بخش فشافویه داشته باشد.

بخشدار افزود: از مهمترین مطالباتی که محضر رئیس جمهور مطرح شد مترو و ساماندهی اتوبوس ها و حمل و نقل عمومی بخش فشافویه بود و از دیگر مطالبات و درخواست های مطرح شده خدمت ریاست جمهور در خصوص کمربندی دوم شهر حسن آباد، گازرسانی به روستاهای فاقد گاز، ساماندهی پسماندها، آب شرب و کشاورزی و تقویت زیرساخت ها در بخش فشافویه بود که در دستور پیگیری قرار گرفت.

بخشدار فشافویه بیان کرد:

برای گاز رسانی نیازمند استعلام از دستگاه مربوطه هستیم که در صورت همکاری وزارت نیرو و عدم تعلل اجرای پروژه برای گاز رسانی نهایتا یکسال به طول خواهد انجامید.

 حسین خانی بخشدار فشافویه درباره پروژه های  دهه مبارک فجر گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۳۴ طرح عمرانی، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، ورزشی و زیرساختی بالغ بر ۱۰۵۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۷۸۵ نفر در بخش فشافویه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

او افزود: در حوزه شهری ۹ طرح عمرانی، پایش تصویری، ورزشی و فرهنگی و در حوزه روستاهای فاقد دهیاری توسط شورای اسلامی بخش فشافویه ۱۲ طرح عمرانی و زیرساختی و در حوزه دهیاری ها و کشاورزی و صنعتی ۱۳ پروژه افتتاح خواهد شد.

او بیان کرد: یکی از طرح های اثرگذار که در بخش فشافویه مورد بهره برداری قرار می گیرد، راه اندازی کلانتری دوم بخش فشافویه در شهر صنعتی شمس آباد است که با اعتبار ۱ میلیارد تومان تجهیز شده که زمینه تقویت خدمات انتظامی را در بخش فشافویه فراهم خواهد کرد.

مناقشات کشوری همیشه بین رباط کریم و شهرستان ری وجود داشته است و از آنجا که فرودگاه در حوزه سرزمینی ری و بخش فشافویه گره خورده است،  و میتوان گفت که با درایت فرماندار تعامل خوبی با مدیران فرودگاه برقرار شده است و  خیلی از مشکلات فرودگاه  توسط شهرستان ری برطرف می شود و  شهرستان رباط کریم هیچگونه دخل و تصرفی در فرودگاه ندارد.

رسیدگی به امور اتباع نیازمند سیاست گذاری جدید است .

حسین خانی بخشدار فشافویه در خصوص سوال خبرگزاری برنا در مورد ساماندهی اتباع در بخش گفت:  با توجه به حضور گسترده اتباع در بخش فشافویه  سازوکار اتباع با حوزه امنیتی است و تا زمانیکه دفاتر اتباع در فرمانداری و بخشداری مثل رویه قبل مستقر نشود هیچگونه اصلاحی صورت نخواهد گرفت.  

او افزود: متاسفانه بودجه روستاها و شهر طبق سرشماری سال ۹۵ صورت می‌گیرد و با وجود سرشار شدن اتباع هیچگونه بودجه ای در اختیار ما قرار نمی گیرد.

 

خبرنگار:مهدی محمدی

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما