شناسهٔ خبر: 58604441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

هشدار به مهدی تاج: دور این مربی خط بکش

برخی از اعضای هیئت رئیسه با انتخاب مربی داخلی برای تیم ملی مخالف هستند و نظر خود را در این باره در نشست هیئت رئیسه اعلام خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

هشدار به مهدی تاج: دور این مربی خط بکش

نشست اعضای هیئت رئیسه به منظور انتخاب سرمربی برای تیم ملی و تیم امید ۲۳ بهمن در شهر چوار برگزار می‌شود و با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر انتخاب هر چه سریعتر سرمربی تیم ملی پیش بینی می‌شود، در نشست ۲۳ بهمن به طور جدی در این باره صحبت شود.

مهدی تاج پیش از برگزاری این نشست اعلام کرد رویکرد فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب مربی داخلی برای تیم ملی مثبت است؛ به خصوص که فدراسیون فوتبال در انتقال پول به حساب مربی خارجی دچار مشکل است و اگر ظرف مدت دو ماه نتواند دستمزد را پرداخت کند، دوباره دچار چالش می‌شود.

با این حال خبر رسیده برخی از اعضای هیئت رئیسه با انتخاب سرمربی داخلی برای تیم ملی مخالف هستند، به این خاطر که فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی داخلی برای تیم ملی باید تا پایان لیگ برتر صبر کند و این منجر به از دست دادن فیفا دی در فرودین ماه می‌شود.

نکته ی دیگر که موجب شده برخی از اعضای هیئت رئیسه با انتخاب مربی داخلی مخالفت کنند، درگیری دو گزینه مربیگری تیم ملی در مسابقات باشگاهی است. درگیری جواد نکونام و یحیی گل محمدی در پایان بازی فولاد – پرسپولیس. اعضای هیئت رئیسه در نشست خودمانی گفته اند وقتی مربیان مدعی حضور در راس کادر فنی تیم ملی به هم احترام نمی‌گذارند، چگونه می‌خواهند بدون دغدغه فکری در تیم ملی کار کنند و چالش بین سرمربی تیم ملی و مربی باشگاهی به طور حتم برای تیم ملی دردسرساز است.

به هر صورت در نشست ۲۳ بهمن مشخص می‌شود، مربی تیم ملی ایرانی خواهد بود یا خارجی. ممکن است گزینه مد نظر هم در پایان این نشست معرفی شود. جواد نکونام، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی به همراه پاکو خمس گزینه‌های مربیگری تیم ملی هستند.

نظر شما