شناسهٔ خبر: 58601089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قدردانی فدراسیون فوتبال از سی‌کیو + عکس

پس از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی کشورمان و حضور بر روی نیمکت قطر، فدراسیون فوتبال در پیامی، بابت تلاش‌های سی‌کیو برای ایران، از وی قدردانی و تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام‌های جهانی ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ که روی هم رفته حدودا ۹ سال در ایران حضور داشت، پس از بازگشت به نیمکت تیم ملی، برای دومین‌بار و احتمالا آخرین‌بار از جمع یوزهای ایرانی جدا شد و به قطر رفت تا هدایت تیم ملی این کشور را برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ که به میزبانی قطر برگزار می‌شود بر عهده گیرد.

فدراسیون فوتبال با یک بیانیه و طرح گرافیکی از کارلوس کی‌روش پرتغالی تقدیر کرد

فدراسیون فوتبال نوشت: فوتبال در کنار خلق روزهای شاد و غم‌انگیز، عرصه فرازها و نشیب‌ها و آمدن‌ها و رفتن‌هاست، اما آنچه در کنار خاطرات تلخ و شیرین در اذهان و یادها برای همیشه باقی می‌ماند، طی کردن این مسیر در بستر فرهنگ قدرشناسی، احترام و رعایت اصول اخلاقی است.

قدردانی فدراسیون فوتبال از سی‌کیو + عکس

اکنون و در پایان همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش، این فدراسیون ضمن قدردانی صمیمانه از مساعی و تلاش‌های سرمربی پیشین تیم ملی و کادر فنی همراهش که با دو صعود مقتدرانه به جام‌های جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و همچنین هدایت تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر همراه بود، برای وی در ادامه فعالیت‌ها آرزوی موفقیت دارد.

نظر شما