شناسهٔ خبر: 58595265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون شهید زارعی کرمانشاه :

سرود «شاه مردان» توسط گروه سرود کانون شهدای زارعی در کرمانشاه بازخوانی شد

محبی گفت: گروه سرود شهيدان «علي و مجيد زارعي» باحضور اعضاي کانون و پايگاه مقاومت بسيج مسجد شهيد زارعي کرمانشاه سرود «شاه مردان» بازخوانی کردند.

صاحب‌خبر -

مهدی محبی در گفت و گو باخبرنگار  خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و پیروزی انقلاب،گفت: بزرگداشت مناسبت های مذهبی بخصوص ۱۳ رجب همواره از سوی کانون های مساجد مدنظر قرار گرفته و برنامه های ویژه ای نیز به این منظور تدارک دیده می شود.

 

مدیر کانون مساجد شهید زارعی،افزود:برپایی مراسم جشن و سرور، آذین بندی معابر و مساجد، تجلیل از پدران شهدا و ایثارگران، مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات کتابخوانی، اهدای هدیه به کودکان و نوجوانان هم نام حضرت علی (ع) و توزیع بسته های معیشتی به تاسی از پدر یتیمان از برنامه های این ایام است.

وی با اشاره به شاخص ترین برنامه کانون اجرای سروده توسط اعضای کانون است، خاطر نشان کرد: این گروه از نوجوانان و جوانان عضو کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد تشکیل و با شور و اشتیاق خاصی اقدام به بازخوانی و تولید آثار فاخری در حوزه ایثار و مقاومت، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سرودها و آواهای انقلابی کردند.
 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مجید زارعی،تصریح کرد:این سرود در عید ولایت و امامت امیرالمومنان علی(ع) همزمان با روز عید سعید غدیر خم،در هفته بسیج، بازخوانی سرود رفیق شهیدم در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و نسخه دوم این سرود به یاد شهدای ترور حرم شاهچراغ(ع) توسط گروه مشترک دختران و پسران و گروه نوجوانان این کانون است. 

وی گفت: بمناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) ایستگاه صلواتی با حضور جوانان مسجد در  این کانون برپا و مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت. 

 

محبی با اشاره به  بازخوانی سرود  «شاه مردان» ،اظهار کرد: این سرود توسط اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید علی زارعی و کانون فرهنگی هنری شهید مجید زارعی و با همکاری سپاه نبی اکرم(ص) در حال فیلمبرداری و تدوین برای پخش از شبکه استانی زاگرس است. 
 
 

پایان پیام/712

نظر شما