شناسهٔ خبر: 58579254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تبریز

خبرگزاری صدا و سیما

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان امیرمومنان علی (علیه السلام) ۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد در تبریز اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این جهیزیه ها شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، لباسشویی و جاروبرقی و در مجموع به ارزش ۱۸ میلیارد تومان بود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: امیرالمومنین  امام علی (علیه السلام) پشتوانه، امید و پناه مردم به ویژه مظلومان و مستضعفان بودند و امروز هم خیران نیک اندیش با تاسی به امام مهربانشان و تبعیت از ایشان در عرصه‌های خیر تلاش می کنند و به کمک نیازمندان می شتابند.

حجت الاسلام فقیه افزود: مردم نوع دوست کشورمان همیشه حضور تاثیرگذار خود را در عرصه‌های محتلف نشان دادند و عزت و اقتدار و سربلندی برای مردم است، مردمی که با بصیرت و اگاهی خود در عرصه سیاسی و فرهنگی و با حضور در مواقع بحرانی توطئه‌های مختلف دشمنان را نقش بر آب می کنند و هر کجا لازم باشد به یاری نیازمندان می شنتابند.

وی با اشاره به کمکهای مردمی به زلزله زدگان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: آذربایجان شرقی به عنوان منطقه معین شهرستان خوی معرفی شده است و مشارکت مردمی استان می تواند بخشی از نیاز‌های مردم زلزله زده خوی را تامین کند.

نظر شما