شناسهٔ خبر: 58573677 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شوک به ستاره چلسی: ترس اوبا از اخراج

پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی، از تصمیم این باشگاه برای کنار گذاشتنش از فهرست اروپایی بسیار شوکه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی روز گذشته تایید کرد که خریدهای جدیدش شامل انزو فرناندز، میخایلو مودریک و ژوائو فلیکس به فهرست این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شده‌اند. 
آنها برای ثبت این سه بازیکن در فهرست اروپایی نیاز داشتند که یک بازیکن را کنار بگذارند و آن بازیکن با تصمیم مدیران و کادر فنی این باشگاه، اوبامیانگ بود که نامش از فهرست آبی‌های لندن برای لیگ قهرمانان خط خورد. 
حالا روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده که این بازیکن 33 ساله به شدت از این تصمیم شوکه و ناراحت شده و نگران این موضوع است که به صورت کلی از این باشگاه کنار گذاشته شود. 

1790605


توماس توخل علاقه زیادی به این بازیکن داشت و پیش از این در دورتموند هم با او کار کرده بود و همین باعث شد که در پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای جذب او اقدام کند اما جدایی این مربی آلمانی از چلسی کار را برای ادامه حضور اوبامیانگ در استمفوردبریج دشوار کرد. 
گراهام پاتر علاقه زیادی به سبک بازی او ندارد و حالا که بازیکنان جدیدی به ترکیب این تیم اضافه شده‌اند نیز بعید به نظر می‌رسد که اوبا دیگر فرصتی برای نشان دادن توانایی‌هایش در ترکیب چلسی داشته باشد و همین باعث نگرانی بیشتر او شده است. 
 

نظر شما