شناسهٔ خبر: 58562690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انهدام باند خریداران کابل برق و مخابرات مسروقه در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از انهدام اعضای یک باند 4 نفره خریدار انواع کابل برق و مخابرات مسروقه و کشف 2 تن مس کابل برق و مخابرات در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: ماموران پایگاه تجسس با انجام اقدامات پلیسی از قصد انتقال یک محموله انواع کابل برق و مخابرات مسروقه با یک دستگاه کامیون از محدوده این شهرستان به مقصد یکی از شهر های بزرگ خارج از استان با خبر شده و بلافاصله موضوع در دستور کار آنها قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران انتظامی خودرو مورد نظر را در یکی از معابر ورودی این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۷۰۰ کیلو مس کابل برق و مخابرات کشف و راننده نیز دستگیر گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت:در ادامه تحقیقات ماموران سایر همدستان وی را شناسایی و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند که در بازرسی از انبار آنها موفق به کشف 5 دستگاه  ضبط خودرو و 300 کیلو مس کابل برق و مخابرات شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این راستا 4 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه کشف شده  9 میلیارد ریال برآورد شده است.

پایان پیام/

نظر شما