شناسهٔ خبر: 58562331 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: نی‌نی‌بان | لینک خبر

فال روزانه جمعه 14 بهمن: عاشق باشید تا دنیا به رویتان لبخند بزند!

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!!

صاحب‌خبر -

فال

به نقل از تصویر زندگی: مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۴ بهمن

فال روز تولد: شما می توانید امسال را تبدیل به سالی سرشار از شروع های موفقیت آمیز کنید و در تمام سال نیز انرژی کافی برای پیش بردن آن چه شروع کرده اید را خواهید داشت. شاید حتی چشم امید دیگران نیز برای تبدیل کردن رویاهایشان به واقعیت به شما باشد، اما بهترین کاری که برای دنیای اطرافتان از دستتان بر می آید این است که تمرکزتان را روی اهداف شخصیتان بگذارید. حالا که شانس با شما یار است بیشترین استفاده را از آن ببرید. ماه های فروردین و اردیبهشت اوج دوران خوش شانسی شما خواهد بود و شاید بتوانید کمی از آن را هم به دیگران ببخشید. در فصل پاییز توصیه های خردمندانه خود را از آنهایی که تقاضای کمک دارند دریغ نکنید، کمک های شما خیلی بیشتر از آن چیزی که انتظار دارند به آنها کمک خواهد کرد. امسال با پایانی فوق العاده برای شما همراه خواهد بود. شاید حتی نیمه گمشده خود را هم پیدا کنید.

فال

فال روزانه متولدین فروردین

به جای این که به اتفاقات خوب یا بدی که در آینده ممکن است بیفتند فکر کنید بهتر است به زمان حال بچسبید و تمام آنچه در توانتان است را جمع کنید و کارهایتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. تلاش شما برای درک این که در چند ماه آینده چه اتفاقاتی ممکن است بیفتند بیهوده است و تنها اوضاع را پیچیده تر می کنند. فرض را بر این بگذارید که کارها آنطور که شما می خواهید پیش خواهند رفت و تلاشتان را روی اکنون متمرکز کنید. به یک سفر می روید. به جمعی دعوت خواهید شد، این دعوت را بپذیرید. احساس متفاوت نسبت به حوادث درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می دهد دارید. از توانایی فوق العاده ای که در قضاوت دارید استفاده کنید، اما فراموش نکنید تصمیم شما تصمیم نهایی نیست. به دیگران زمان بدهید. تا خودشان به نتیجه مناسب برسند.

فال

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

داشتن اراده و پشتکار در زمانی که دچار تردید شده اید به شما کمک خواهد کردتا غیر ممکن ها را برای خود ممکن کنید. احساس می کنید زمانی که برای انجام کاری دارید رو به تمام شدن است و این موضوع شما را وسوسه به این می کند که دست به ریسکی غیر ضروری بزنید. این ترس هایتان به احتمال زیاد بیهوده هستند و بهتر است احتیاط کنید تا مبادا قدمی اشتباه برداشته و از مسیر درست خارج شوید. بین قلب و عقلتان هماهنگی ایجاد کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید. این روزها مسئولیت هایتان در خانه بسیار زیاد و کلافه کننده شده، احساس گناه را کنار بگذارید و اجازه دهید تا اطرافیان دست یاری به سویتان دراز کنند. یکی از دوستانتان نیاز به پشتیبانی شما دارد، او را به طریقی که می خواهد حمایت کنید، فراموش نکنید که او هم قبلا همین کار را برای شما انجام داده.

فال

فال امروز متولدین خرداد

شما دارید با وجود ترس ها و نگرانی هایی که دارید، بیشترین تلاشی که از دستتان بر می آید را می کنید تا با مشکلاتی که سر راهتان سبز می شوند مواجه شوید. چشمتان را به مقصدتان دوخته و رو به جلو پیش بروید. شما به طور معمول در مدیریت جزئیات پروژه های پیچیده و حفظ نظم امور از همه جلوتر هستید. ولی امروز عقل حکم می کند که خیلی به خودتان فشار نیاورید و قدرت تحلیلی و تلاش و پشتکار خود را برای روز دیگری حفظ کنید. کمی تنوع به برنامه تان بدهید و امروز را به استراحت بپردازید. یک اتفاق بد را تبدیل به یک فرصت بسیار خوب می کنید. حواستان باشد، بهتر است حتی اگر شده، کمی از مبلغی که به دست تان می رسد، پس انداز کنید. در مورد مسئله ای احساسی اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. احساستان را به زبان بیاورید و انتظار نداشته باشید تا طرف مقابلتان حتما خودش متوجه همه چیز شده باشد.

فال

فال روزانه متولدین تیر

شاید فکر کنید که در حال حاضر انجام هر کاری برای شما ممکن است و محدودیت های خودتان را نادیده بگیرید. شما با این کار در واقع دارید هدفی غیر ممکن را برای خودتان تبدیل به هدفی قابل دستیابی می کنید. با این حال لزومی ندارد که این احساس خود برتر بینی را به دیگران هم نشان بدهید. هدف هایتان را مشخص کرده و برای رسیدن به آنها تلاش کنید، ولی تا می توانید به خودتان وقت بدهید تا بتوانید اهدافتان را تبدیل به واقعیت کنید. در مورد یک مسئله مالی، اختلافات خانوادگی را کنار بگذارید تا بتوانید درست تصمیم گیری کنید. برای گرفتن یک مجوز هرچه سریع تر باید اقدام کنید. یک پیشنهاد وسوسه تان می کند. بدون جهت گیری و عجله نسبت به آن با دید باز فکر کنید. در مورد یک رابطه عاطفی انرژی تان را صرف مسائل مهم کنید.

فال

فال فردا متولدین مرداد

شما اهدافی قابل تحسین برای آینده خود دارید، ولی برخی از اطلاعات ضروری که برای پیش بردن اهدافتان لازم دارید در اختیارتان نیستند. نگرش شما نسبت به این موضوع آنقدر مثبت نگرانه است که ممکن است به نتیجه گیری اشتباه رسیده و یا پیامی را به اشتباه دریافت کنید. شما برنامه مشخصی در ذهنتان دارید که دلتان می خواهد آن را با دوستانتان در میان بگذارید، ولی به خاطر کارتان این آزادی را که برای انجام کاری که می خواهید نیاز دارید در اختیار ندارید. سحرخیزی را امتحان کنید و بگذارید هر روزتان سرشار از شوق و هیجان باشد. برای رسیدن به چیزی که سالهاست در سرتان است جستجو و تحقیق را شروع کنید. امروز شخصی با حرفهایش شما را به مرز جنون می کشد، از او فاصله بگیرید به هر قیمتی که شده. نگران سلامتی عزیزی هستید صبور باشید.

فال

فال امروز متولدین شهریور

می خواهید هر چه سریعتر کارهایی که دلتان می خواهد را انجام دهید. ولی باید مواظب باشید که این بیقراری برای آغاز خوشگذرانی حواستان را پرت نکند و باعث نشود که کارها و وظایفتان را با بی دقتی انجام دهید، در غیر این صورت ممکن است اشتباهی در انجام کارها پیش بیاید و مجبور شوید ساعات بیشتری را در محل کارتان بمانید تا اشتباهی که داشته اید را جبران کنید. اگر کسی را دوست داشته باشید امروز تمام مدت فکرتان پیش او خواهد بود. سعی کنید برای وقت گذراندن با هم بعد از پایان کارها و وظایفتان برنامه ای بگذارید. شما از شنیدن تعریف و تمجید های دیگران مست و سرخوش می شوید، احتیاط کنید برای رسیدن به محبوبیت زیاده روی نکنید. از هدف هایتان دور نیافتید. برنامه های جدیدی برای پیشرفت زندگی تان بریزید. امروز از تصمیم های ناگهانی دوری کنید و هر کاری را از روی عقل و با حساب و کتاب انجام بدهید.

فال

طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما ترجیح می دهید همیشه همه چیز را از پیش برنامه ریزی کرده و احتمال شکست و یا موفقیت خود را به طور دقیق بررسی کنید؛ اما همیشه نمی توان جزئیات همه چیز را برنامه ریزی کرد و همیشه باید برخی چیزها را به احتمالات سپرد. ترکیب کمی شجاعت با تدبیر ذاتی شما کمک زیادی در رسیدن شما به بهترین نتیجه ممکن خواهد کرد. همه ما دوست داریم که برای پیشرفت خودمان و زندگیمان قدمی برداریم، ولی بهتر است امروز بجای این کارها به فکر این باشید که چطور می توانید آخر هفته خوبی داشته باشید و از آن لذت ببرید. ملاقات جالبی پیش رو دارید که شادی به دلتان می اندازد. خانواده برای هر کسی نقش مهمی بازی می کند، از حمایت آن ها استفاده کنید. بین شما و شخصی فاصله افتاده اعتماد به نفستان را دستکم نگیرید، این فاصله باعث ناراحتی تان می شود بهتر است شما زودتر پیش قدم شوید.

فال

فال روزانه متولدین آبان

امروز سعی کنید تا جای ممکن به مراکز خرید نروید، زیرا حتی اگر قصد خرید نداشته باشید هم با دیدن ویترین های رنگارنگ مغازه ها حسابی وسوسه خواهید شد و پول زیادی خرج خواهید کرد. این کار شاید امروز شما را خوشحال کند، ولی در روزهای آخر ماه شما را به دردسر خواهد انداخت. خودتان را برای یک غافلگیری خوشایند آماده کنید. امروز یکی از دوستانتان ممکن است خبرهای خوبی برایتان داشته باشد و یا شما را به یک مهمانی فوق العاده دعوت کند. عاشق باشید تا دنیا به رویتان لبخند بزند. خبری احوالتان را از این رو به آن رو می کند. در مورد مسئله ای بیهوده نگران هستید، موقعیت‌تان را با دیگران بسنجید. یکی از دوستانتان روزهای سختی را می گذراند، احوالش را بپرسید و تنهایش نگذارید. شنیدن یک خبر شگفت زده تان می کند.

فال

فال روزانه متولدین آذر

شما امروز دوست دارید در عالم فکر و خیال فرو بروید، ولی هر لحظه که می خواهید غرق افکار خودتان شوید یک نفر پیدا می شود که وظایف اصلیتان را به یادتان بیاورد و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت هایتان را غیر ممکن کند. امروز عاشق شدن برای شما خیلی راحت است، این عشق می تواند نسبت به مسائل معنوی، رویایی دور دست و یا فردی زیبا باشد. متأسفانه پی بردن به ماهیت اصلی علایقتان در حال حاضر امکانپذیر نیست و نمی توان حقیقت احساستان را درک کرد. وام یا مبلغی که به دنبالش هستید در آخرین لحظه به دستتان می رسد. خبری می شنوید به آن با دید منفی نگاه نکنید. یک سوتفاهم ساده تبدیل به یک مسئله بغرنج شده و هرچه بیشتر پیش می رود هم اوضاع بدتر می شود، آرام باشید و از موضوع فاصله بگیرید تا اتفاقات را بهتر ببینید.

فال

فال روز متولدین دی

دلتان می خواهد که در کارتان تحول ایجاد کنید، ولی به جای وقت گذراندن برای تصور راه های مختلفی که برای ایجاد تغییر در کارتان پیش رویتان هستند، بهتر است وقتتان را صرف انجام دادن کارها و وظایف فعلیتان به بهترین نحو ممکن کنید. قبل از هر کاری باید بتوانید با نشان دادن مهارت خودتان در انجام کارها و شرکت در فعالیت های گروهی حمایت رئیس و همکارانتان را جذب کنید. به یک رابطه دوستانه قدیمی فرصت دوباره بدهید. هر دوی شما تغییر کرده اید. در امر تحصیل یا کار به موفقیت مهمی دست می یابید. برای جلب موافقت شخصی که برایتان اهمیت زیادی دارد تلاش و او را مجاب کنید. از انتقام گیری بگذرید. این کار باعث تلف کردن وقت و انرژی شما خواهد شد.

فال

فال متولدین بهمن

امروز کاملا آزاد هستید، ولی این حس آزادی شما را معذب کرده است زیرا وقتی مجبور به حفظ وضعیت فعلی بودید احساس راحتی و اطمینان خاطر بیشتری داشتید. امروز ممکن است چنانچه به تک تک کلماتی که گفته می شوند دقت نکنید در رابطه عاطفیتان سوء تفاهم هایی به وجود بیایند. در رابطه شما تغییراتی دارد ایجاد می شود و از این که تمام حقایق مربوط به احساسات طرف مقابلتان را بدانید مطمئن نیستید. اگر چیزی وجود دارد که باعث نگرانی شما شده است بهتر است با طرف او در مورد آن صحبت کنید. در رابطه عاطفی تان خاموشی طرف مقابل را جدی بگیرید، با او صحبت کنید و فرصت درد دل به او بدهید. این روزها سرتان به اخبار به درد نخور گرم شده و از هدف اصلی تان دور مانده اید. با خودتان خلوت کنید و ساعتی را به کارهایی که باید انجام دهید اختصاص بدهید. کمتر خود خوری کنید.

فال

فال روزانه متولدین اسفند

شما می خواهید از تمام لحظات زندگیتان لذت ببرید، ولی امروز کارهای مهمی برای انجام دادن دارید و اگر از انجام این کارها و از زیر بار مسئولیت در بروید نخواهید توانست از تفریح هایی که می کنید هیچ لذتی ببرید. سعی کنید بین کار و تفریحتان تعادل برقرار کنید تا بتوانید هر دوی آنها را با خیال راحت انجام دهید. شما نمی توانید محدودیت هایی که برای احساس و قلبتان تعیین کرده اید را کنار بگذارید. تردیدهای فعلیتان هیچ توجیهی ندارند و اگر نمی توانید به آنها غلبه کنید بهتر است اجازه دهید طرف مقابلتان برای هردوی شما تصمیم بگیرد. از چیزی به خاطر کسی در زندگی تان گذشته اید. گذشته ها گذشته، حالا به خودتان و خواسته هایتان فکر کنید. برای عاشقی کردن هیچوقت دیر نیست. درهای دلتان را باز کنید و عشق را به آن مهمان کنید. یک ملاقات کاری بهتر از آنچه توقع دارید، پیش می رود. یک خرید یا فروش به تعویق خواهد افتاد.

نظر شما