شناسهٔ خبر: 58562220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی در شهرستان دماوند

دماوتد- ایرنا -چندین پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه شهری و روستایی شهرستان دماوند بهره برداری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ،رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی شهرداری دماوند گفت: در دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵ پروژه در موضوعات مختلف فرهنگی، عمرانی، تفریحی و صنعتی در دستور کار این شهرستان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امید است با حضور مسئولان استانی و کشوری پروژه‌های دهه فجر شهرستان دماوند افتتاح شوند اظهار داشت: برای پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر حدود ۵۹۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

طاهرخانی با اشاره به بازدید صورت گرفته از مناطق مسکن مهر افزود: در نقاط تقریبا محروم مسکن مهر خدماتی که باید تعاونی‌های مسکن در زمینه بهسازی و آسفالت ارائه می‌کردند، محقق نشده بود که با پیگیری‌ها و در سفر استاندار و هماهنگی دیگر مسئولان اعتباری برای مسکن مهر مهک و نیز مهرآباد به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد و شهرداری سریعا بهسازی و آسفالت معابر را آغاز کرد.

وی ادامه داد: گله‌مندی شهروندان مسکن مهر به حق است و بایستی تا امروز این خدمات به این منطقه داده می‌شد اما مقرر است با کمک شورای شهر و شهرداری دماوند در اعتبارات ۱۴۰۲ حتما اعتبار عمرانی برای مسکن مهر نیز دیده شود تا بتوانیم خدماتی در شان شهروندان این مناطق ارائه دهیم.

آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری دماوند به‌مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

محمود بهرامی، سرپرست شهرداری دماوند در این خصوص اظهار داشت: این پروژه‌های عمرانی بهره‌برداری شده شامل جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر شهرک مسکن مهر منطقه گیلاوند خیابان‌های پرواز ۵ و خورشید به مساحت هفت هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۹۱ میلیارد ریال است.

وی افزود: همچنین پروژه تعویض جدول و روکش آسفالت بلوار شهید رجایی منطقه گیلاوند به مساحت ۶ هزار مترمربع آسفالت و ۸۰۰ متر طول با اعتباری بالغ‌بر ۴۰ هزار میلیارد ریال از دیگر پروژه ‌های عمرانی شهرداری دماوند بود که در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم افتتاحیه پاسخ‌گویی به مطالبات و مشکلات ساکنین شهرک مسکن مهر توسط فرماندار شهرستان دماوند انجام گرفت.

بهره‌برداری از ۴ پروژه عمرانی و خدماتی در روستای لومان
همچنین همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، ۴ پروژه عمرانی و خدماتی با حضور فرشاد عابدین، بخشدار مرکزی دماوند، رئیس و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی در روستای لومان به بهره برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل اجرای دیوار میدان حسینیه با اعتباری بالغ بر ۱۸۳ میلیون تومان به طول ۲۴۰ متر، تعمیر و بازسازی حمام با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار، نصب دوربین های حفاظتی با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیون تومان بود.
همچنین بهره‌برداری از دستگاه خودپرداز با ۷۰ میلیون تومان اعتبار، از دیگر پروژه‌های مورد افتتاح در روستای لومان بود.
همچنین ۲ پروژه عمرانی و خدماتی با حضور فرشاد عابدین، بخشدار مرکزی دماوند، رئیس و اعضای شورای بخش مرکزی در روستای مغانک به بهره برداری رسید.
این پروژه‌ها شامل ساماندهی آرامستان روستا با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان از محل ارزش افزوده و زیباسازی معابر به طول ۲۰ متر شامل نصب پله و حفاظ و ۷ پایه روشنایی با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از محل ارزش افزوده بود.

نظر شما