شناسهٔ خبر: 58561941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران بهره‌برداری شد

ساری-ایرنا- ۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران امروز (جمعه) همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسوولان استان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا،اچ دی( hd) سازی شبکه های استانی، دیجیتالی سازی ۹۸ ایستگاه تلویزیونی کم قدرت در منطقه کم برخوردار استان، نصب و راه اندازی سیستم سایت مونیتورینگ در ۶۰ ایستگاه، برخورداری ۱۴ شبکه تلویزیونی استان از کیفیت اچ دی و تجهیز و راه اندازی واحد سیار تلویزیون به اچ دی از جمله تجهیزات پیشرفته افتتاح شده صدا و سیما است.

برای بهره‌برداری از طرح‌های فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران بهره‌برداری شد

مدیرکل صدا و سیمای مازندران در این مراسم گفت: امروز در شرایطی این تجهیزات فنی در حال افتتاح است که تا قبل از انقلاب اسلامی صدا و سیما با کمترین فرستنده کم قدرت فعالیت داشته است.

هادی ابراهیمی با اظهار این که در سال ۱۳۶۴برنامه صدا و سیما از آنالوگ به رنگی و در سال ۱۳۷۶ رادیوی استانی و در سال ۱۳۷۷ نیز شبکه استانی مازندران راه اندازی شده است، ادامه داد: امروز برنامه های صدا و سیمای مازندران از طریق ماهواره در تمامی کشورهای دنیا قابل دریافت است.

وی بیان کرد: مرکز صدا و سیمای مازندران همسو با توسعه استان تلاش کرده است که با همکاری دستگاه های اجرایی تولید محتوا را برای شناساندن قابلیت های اقتصادی و خرده فرهنگ ها را با توجه به سلایق ها مخاطبان انجام دهد.

وی گفت: تنوع افکار و ذایقه امروز مخاطبان بسیار شده است، به همین دلیل از تعدد سیاستگذاری ها در صدا و سیما باید پرهیز کنیم.

وی تصریح کرد: رسانه ملی همواره اندیشه امامین و آرمان های انقلاب را دنبال می کند.

ابراهیمی به اهمیت ترویج فرهنگ گفتمان ایثار و شهادت در مازندران با متوسط برگزاری پنج یادواره در هفته اشاره کرد و افزود: این رسانه در همین راستا همه برنامه ها را پوشش داده است.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: من از مردم استان به خاطر این که سیمای استان را در سیمای ملی کمتر نشان دادیم،عذرخواهی می کنم.

ابراهیمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید تبریزی و لقمانی از کارکنان این صدا و سیمای مازندران و دو همکار فوت شده در اثر ویروس کرونا، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم همواره دغدغه و مطالبات مردم را از طریق این رسانه پیگیری کنیم.

نظر شما