شناسهٔ خبر: 58561914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهار جاده در استان زنجان بازگشایی شد

زنجان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: چهار جاده استان که به دلیل بارش برف، کولاک شدید و نبود ایمنی طی شب گذشته مسدود شده بود، بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

محمد محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده‌های زنجان- تهم- چورزق، ابهر- خدابنده، جاده قدیم زنجان- طارم و جاده زنجان -دندی و تخت سلیمان با کمک نیروهای راهداری بازگشایی شد.

وی به رانندگان و کلیه شهروندان توصیه کرد: در صورت سفر، ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ از صحت عملکرد وسایل گرمایشی خودرو مطمئن شوند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است و این مسیرها مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما