شناسهٔ خبر: 58561542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

ایجاد اشتغال به پیگیری جدی همه مدیران نیاز دارد

استاندار کرمانشاه ایجاد اشتغال را از اولویت‌های اصلی استان برشمرد و گفت: ایجاد اشتغال به پیگیری جدی همه مدیران استان نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

محمدطیب صحرایی در کارگروه اشتغال استان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه تمرکز مدیریت ارشد استان بر ارتقاء سطح معیشت و ایجاد اشتغال در استان است، عنوان کرد: کرمانشاه ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارد و با بالفعل کردن این ظرفیت‌ها می‌توانیم اشتغال مناسبی در استان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در استان به پیگیری جدی همه مدیران استان نیاز دارد، عنوان کرد: در کنار این موضوع انتظار داریم مسئولین کشوری هم حمایت ویژه‌ای از استان در بحث ایجاد اشتغال داشته باشند.

صحرایی به ایجاد قرارگاه ملی اشتغال استان در سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مصوبات این قرارگاه می‌تواند تاثیر خوبی بر ایجاد اشتغال در استان داشته باشد.

وی نقش بانکها را در ایجاد اشتغال در استان مهم توصیف کرد و افزود: برای ترمیم مشکلات استان باید از طرفیت بانک‌ها بیشتر استفاده کنیم که در این راستا انتظار داریم بانکهای تحت مدیریت وزارت تعاون، نقش‌آفرینی بیشتری در توسعه استان داشته باشند.

صحرایی همچنین خواستار سرمایه‌گذاری هلدینگ‌ها و صندوق‌های تحت مدیریت وزارت تعاون در استان شد و گفت: این مجموعه‌ها می‌توانند به جهش اشتغال در استان کمک بسزایی کنند.

وی به اهمیت مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال هم اشاره کرد و خواستار کمک وزارت تعاون به تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای استان شد.

انتهای پیام

نظر شما