شناسهٔ خبر: 58561424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار مرکزی: ۲۲۰ فرصت شغلی در دلیجان ایجاد شد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: ۲۲۰ فرصت شغلی جدید با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دلیجان در دهه مبارک فجر ایجاد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرزاد مخلص الائمه در حاشیه افتتاح زمین چمن دودهک دلیجان در جمع خبرنگاران، افزود: حدود ۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۷۸ میلیارد تومان بهره‌بردای می‌شود که یک هزار میلیارد ریال آن برای طرح‌های عمرانی و ۷۸۰ میلیارد ریال نیز برای طرح‌های اقتصادی هزینه شده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: این طرح های عمرانی و اقتصادی با مشارکت بخش دولتی و خصوصی راه اندازی شده است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هرچند بدخواهان نظام نمی خواستند که ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را ببینند اما اکنون جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در سراسر کشور برپا است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی افزود: ملت ایران همانند سال‌های اول انقلاب در میدان هستند و با شور و نشاط از ارزش‌های انقلاب و امام شهدا دفاع می‌کند و دست از آرمان های انقلاب و رهبر فرزانه بر نمی دارد.

وی بیان کرد: امروز باوجود تلاش بدخواهان طرح‌های عمرانی مهمی در کشور گشایش و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود و چرخ سازندگی در حال حرکت است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح طرح‌ها در این دو شهرستان نشانگر آن است که اراده ملت برتر از خواست بدخواهان قرار دارد و با وحدت و همدلی و پیروی از مقام معظم رهبری گام‌ها را بلندتر بخواهیم داشت.

شهرستان دلیجان با جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر در ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است.

نظر شما