شناسهٔ خبر: 58561318 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رهاسازی ۱۰۶ خودروی گرفتار در برف در کرمانشاه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۶ خودروی گرفتار در برف رهاسازی شده است گفت: عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

علی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به تداوم بارش برف در شهرستان پاوه کرمانشاه، اظهار داشت: سه‌راهی شهدا در شهرستان پاوه بارش شدید برف و کولاک ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمام محورهای اصلی و شریانی استان باز است، عنوان کرد: تمام جاده‌ها و گردنه‌های استان با توجه به بارش برف و باران، لغزنده و در برخی نقاط با کاهش دید افقی همراه است و به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سلیمی با بیان اینکه عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی همچنان ادامه دارد، گفت: عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی در محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه توسط نیروهای راهداری و در 24 ساعت گذشته 1695 تن شن و نمک و استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 2570 کیلومتر برف‌روبی انجام شده است افزود: 139 دستگاه ماشین‌آلات و 215 نیروی راهداری برای عملیات برف‌روبی و امدادرسانی به‌کار گرفته شده‌اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رهاسازی 106 خودروی گرفتار در برف خبرداد و گفت: در هفت مقطع ریزش‌برداری توسط نیروهای راهداری اتمام شده است.

وی با بیان اینکه 46 اکیپ راهداری در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان فعال هستند عنوان کرد: تمامی هم‌استانی‌ها می‌توانند از طریق تماس با سامانه 141 از آخرین وضعیت راه‌های استان کرمانشاه مطلع شوند.

انتهای پیام/

نظر شما