شناسهٔ خبر: 58561060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

بی وقفه برای ایجاد اشتغال پایدار در کرمانشاه تلاش خواهیم کرد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مشکل اصلی استان بیکاری است، گفت: بی وقفه برای ایجاد اشتغال پایدار در کرمانشاه تلاش خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان کرمانشاه که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سه عضو مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بی وقفه برای ایجاد اشتغال پایدار و ماندگار در استان تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به بازدیدها و افتتاح‌های امروز در استان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: بدون شک این بازدیدها و برنامه‌های افتتاحی و تصمیماتی که در جلسات اشتغالزایی و سرمایه گذاری استان کرمانشاه اتخاذ شده در کاهش مشکل بیکاری استان تأثیرگذار خواهد بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این سفر تصمیمات خوبی برای گشایش در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دغدغه‌های ریاست محترم جمهور و هیأت دولت و رشد و شکوفایی استان اتخاذ شد.

صحرایی بیان کرد: در جلسه هیأت دولت وقتی که وظیفه خدمت به استان کرمانشاه به بنده محول شد، خدمت حجت الاسلام رئیسی عرض کردم که نیازها و دغدغه‌های استان کرمانشاه را با سماجت و جدیت پیگیری خواهم کرد و از تمامی وزرای محترم هم انتظار دارم که در این راستا کرمانشاه را همراهی کنند.

نظر شما