شناسهٔ خبر: 58561059 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حجت الاسلام قاضی عسگر: همدلی خوبی بین مسئولین شهرستان ری برقرار است

جلسه شورای اداری شهرستان‌ ری با حضور رئیس جمهور، وزیران، معاونین و مدیران، استاندار تهران و مسئولان کشوری و لشکری در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران: آیت الله سید ابراهیم رئیسی که به منظور بازدید از طرح‌های عمرانی و نیمه تمام به شهرری سفر کرده است، پس از بازدید از طرح‌های اولویت‌دار این شهرستان و دیدار با مردم و مسئولان این شهرستان‌، در جلسه شورای اداری به منظور جمع‌بندی نتایج سفر شرکت کرد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام قاضی عسگر تولیت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) گفت: اتحاد و همدلی خوبی بین مسئولین شهرستان ری برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم برقرار است.

حجت الاسلام قاضی عسگر اضافه کرد: انشالله به برکات حضور رئیس جمهور در شهرستان ری تصمیمات مفید و کارسازی در خصوص حل مشکلات و مسائل این شهرستان گرفته شود.

وی عنوان کرد: شهرری دارای قدمت و پیشینه زیادی است که امیدواریم مسئولان این شهرستان را همانند مناطق دیگر تهران به رشد متوازن برسانند تا مردم این پیشرفت و گسترش را با جان و دل حس نمایند.

تولیت آستان سیدالکریم گفت: ری گردی اقتصاد شهرستان ری را متحول خواهد کرد و حوزه گردشگری موجب جذب توریست و درآمد پایدار برای شهرستان خواهد بود.

وی اضافه کرد: وزرای محترم با بالابردن سرعت در کارها و امور می توانند بسیاری از بوروکراسی های اداری را حل کنند تا خدمات شایسته به مردم ری صورت بگیرد.

photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۳_۰۰-۳۴-۳۰

خبرنگار: مهدی محمدی

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما