شناسهٔ خبر: 58560705 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود قسمت 45 سریال جیران نسخه کامل با لینک مستقیم

دانلود قسمت 45 سریال جیران (نسخه کامل) با کیفیت بالا در ادامه امکان‌پذیر است. برای دانلود قسمت چهل و پنجم سریال جیران به صورت قانونی با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا  به نقل از سریالینو، قسمت 45 سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در روز جمعه 14 بهمن ماه ساعت 8 صبح منتشر شد. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ‌وجه دانلود قسمت چهل و پنجم سریال جیران را از دست ندهید؛ چرا که یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سریال جیران در انتظارتان خواهد بود. برای دانلود این قسمت روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 45 سریال جیران

دانلود قسمت45 سریال جیران قسمت چهل و پنجم با ترافیک رایگان

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر از چند و چون قسمت جدید سریال جیران و اتفاقات آن اطلاع یابید.

درباره قسمت 45 سریال جیران

پیش از بررسی و دانلود قسمت 45 سریال جیران، بد نیست مروری داشته باشیم به آنچه در قسمت‌های گذشته این مجموعه اتفاق افتاده است.

بالاخره فرزند دوم جیران نیز به دنیا می‌آید و همانطور که او با شاه عهد کرده بود، معین میرزا فرزند تاجی کماکان ولیعهد باقی می‌ماند. سپس سریال جیران چند سال جلوتر را روایت می‌کند.

محمدعلی تجریشی دوباره به عنوان حاکم تجریش و همچنین ساوه گمارده می‌شود و با خانواده‌اش در آرامش زندگی می‌کند. در این میان خواهر کوچک جیران گلنسا که دل در گروی رحمت دارد، به اصرار خانواده باید به یکی از خواستگارهای حکومتی‌اش پاسخ مثبت بدهد اما جیران که نمی‌خواهد خواهرش نیز به سرنوشت او دچار شده و به آنچه می‌خواهد نرسد، به واسطه نفوذ و محبوبیت در میان پدر و مادرش مانع ازدواج گلنسا و خواستگار حکومتی می‌شود.

اکنون جیران تصمیم گرفته تمام همّ و غمّ خود را برای رفع مشکلات رعیت گذاشته تا علاوه بر بهتر شدن زندگی رعیت، دل آن‌ها به شاه مملکت نیز نزدیک‌تر شود. گلین نیز در این راه با جیران هم‌قدم می‌شود. میرزا آقاخان نوری کماکان به ظلم و ستم خود و دسیسه‌چینی برای دستیابی بیشتر به قدرت ادامه می‌دهد.

جیران جلسه‌ای محرمانه و مخفی در محل خانه منجم‌باشی دربار که پدر زن برادرش هم حساب می‌شود، با حضور تمامی درباریان و دولت‌مردان تشکیل می‌دهد تا فکری به حال رفتارهای خارج از عرف و شنیع صدراعظم بکنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند نسبت به کفایت نداشتن او اعتراض کرده و نامه‌ای را خطاب به شاه قاجار تنظیم کنند. باید دید آیا جیران می‌تواند این مرد خبیث را از جایگاه صدراعظم خلع کند یا حیله‌های میرزا آقاخان به آن می‌چربد. باید به انتظار قسمت چهل و پنجم سریال جیران نشست و دید چه پیش خواهد آمد.

دانلود قسمت 45 چهل و پنجم سریال جیران با حجم رایگان و به صورت قانونی با بازی پریناز یزادیار و بهرام رادان

کفایت خاتون که به خارج از کشور تبعید و تمام اموالش نیز توسط میرزا آقاخان تصاحب شده، همچنان به مبارزه و پخش شب‌نامه ادامه می‌دهد تا جایی که خواب را از چشمان صدراعظم و اطرافیانش ربوده است. میرزا آقاخان نیز تصمیم می‌گیرد سیاوش زند را به قتل برساند و جنازه‌اش را برای خوشامد شاه قاجار نزد دربار بیاورند.

سیاوش اکنون در روستایی در گرجستان زندگی می‌کند و با همسر و کودک خردسالش در آرامش به سر می‌برد. البته شاید این شب‌نامه‌ها بالاخره آرامش او و خانواده‌اش را از بین ببرد.

پیشنهاد می‌کنیم قسمت چهل و پنجم سریال جیران را از دست ندهید؛ چرا که اتفاقات جذابی در انتظارتان است. برای دانلود قسمت 45 سریال جیران در کیفیت‌های مختلف با حجم نیم‌بها روی لینک بالا (ابتدای مطلب) کلیک کرده و کیفیت دلخواه‌تان را دریافت نمایید.

بازیگران قسمت 45 سریال جیران

بازیگران:

  • بهرام رادان
  • پریناز ایزدیار
  • مریلا زارعی
  • امیر جعفری
  • مهدی پاکدل
  • غزل شاکری
  • رعنا آزادی‌ور
  • ستاره پسیانی
  • رویا تیموریان
  • امیر حسین فتحی
  • هومن برق نورد
  • سمیرا حسن پور
  • مهدی کوشکی
  • غلامرضا نیکخواه
  • سیاوش چراغی پور

درباره (قسمت چهل و پنجم) سریال جیران

سریال جیران در سال 1400 به کارگردانی حسن فتحی ساخته شد. حسن فتحی که پیش از این با ساخت سریال موفق و پرطرفدار شهرزاد، تجربه ساخت سریال تاریخی و عاشقانه در شبکه نمایش خانگی را داشت، این بار نیز به سراغ داستانی عاشقانه و جذاب در دل تاریخ رفته است.

تاکنون 45 قسمت سریال جیران منتشر شده و کم‌کم به قسمت‌های پایانی نزدیک می‌شود. این سریال پربازیگر توانسته نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کرده و به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل شود. حسن فتحی با ساخت این سریال اثری خاص و فوق‌العاده در کارنامه هنری خود ثبت کرده است

داستان سریال جیران

سریال جیران، داستانی عاشقانه و تاریخی است که 6 سال از زندگی ناصرالدین شاه را در دوران پس از مرگ امیرکبیر به تصویر می‌کشد؛ داستان اصلی این سریال حول عشق شاه به دختری روستایی به نام «جیران» شکل می‌گیرد.

ناصرالدین شاه در سفری که برای شکار به تجریش رفته، یک دل نه صد دل عاشقِ خدیجه تجریشی یا همان جیران می‌شود اما جیران که خود دلباخته سیاوش، شاگرد پدرش است، از درخواست شاه امتناع کرده اما در نهایت به زور تهدید اطرافیان شاه بالاجبار راهی قصر ناصری می‌گردد. پس از آن که خدیجه به ازدواج شاه درآمد، به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد.

شما می‌توانید برای دانلود قسمت 45 سریال جیران و قسمت‌های قبلی این سریال، به لینک ابتدای صفحه مراجعه کرده و قسمت دلخواه خود را با لینک مستقیم و با ترافیک نیم‌بها دانلود نمایید.

منبع: https://serialino.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما