شناسهٔ خبر: 58558851 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مرگ ۲ تن در تصادف پژو و مینی‌بوس

مهدی بابایی

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ دو تن درپی تصادف میان مینی‌بوس و سواری پژو ۴۰۵ در استان فارس خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرتضی مرادی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۲۱:۰۵ امشب یک مورد حادثه رانندگی به مرکز فوریت‌های امدادی ۱۱۲ سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای به محل حادثه واقع در کیلومتر ۳۰ محور نی‌ریز - سیرجان اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور امدادگران جمعیت هلال احمر در محل حادثه گفت: با حضور امدادگران در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و مینی‌بوس رخ داده و در جریان آن مجموعا ۲۰ نفر دچار حادثه شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه متاسفانه درپی این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند، گفت: به باقی حادثه‌دیدگان نیز خدمات درمانی از سوی امدادگران ارائه شد..

مرادی‌پور درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شده و با بررسی شواهد موجود اقدامات خود برای یافتن دلیل این تصادف را انجام دادند. امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز پس از پایان ماموریت و ایمن‌سازی محل به پایگاه بازگشتند.

انتهای پیام

نظر شما