شناسهٔ خبر: 58558483 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حسین طائب، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

ایران اسلامی الگوی جدید دموکراسی در جهان است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ایران حقیقی را به مجازی تبدیل کند، گفت: ایران حقیقی الگوی جدید دموکراسی در جهان شده و در حال قدرت گرفتن است و انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها در حال پیشرفت است.

صاحب‌خبر -
دشمن می‌خواهد ایران حقیقی را به مجازی تبدیل کند/ ایران اسلامی الگوی جدید دموکراسی در جهان است
کد خبر: 595031
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۲۱:۵۰:۰۸

حسین طائب، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران بعدازظهر چهارشنبه در نشست جهاد تبیین ویژه نخبگان اقشار بسیج در ساری با اظهار اینکه با توجه به گسترش قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی، مقابله ایران هدف راهبردی آمریکا است، افزود: بروز اغتشاشات و بی ثبات کردن کشورهای منطقه از دیگر راهبردی آنان است.

به گزارش مهر، وی مهار قدرت در تأثیرگذاری بر کشورهای منطقه را از دیگر راهبردها بیان کرد و گفت: آمریکا ایران اسلامی را به عنوان قدرتی که می‌تواند منافع آنان را تهدید کند می‌شناسد و به این موضوع پی برده است از این رو درصدد مهار قدرت تأثیرگذاری ایران بر کشورهای منطقه است.

وی با عنوان اینکه سران آمریکا درپی کنترل و مهار قدرت ایران هستند، تغییر ساختار حکومت و براندازی انقلاب اسلامی را از جمله طرح‌های آنان دانست و گفت: به دلیل آن امکان تغییر برای آنان ممکن نیست درصدد تغییر رفتار جمهوری اسلامی تلاش کردند تا ایران اسلامی را از قدرت مؤثر در نظم جهانی به کشور خنثی تبدیل کنند.

وی با اظهار اینکه بین آمریکا و رژیم صهیونیستی برای توقف پیشرفت ایران اسلامی و ایجاد آشوب و اغتشاش اجماع شده است، تصریح کرد: در این شرایط باید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم و طبق فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری برای مقابله با فقر و فساد تلاش مضاعف شود.

اتصال نفت به دارو قطع شد

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران دشمن در تلاش بود تا ایران به جایی برسد که نفت خام را به جای آب و دارو بدهد، در حالی که با تدبیر دولت و طرح هدفمندسازی یارانه‌ها، اتصال نفت به دارو قطع شد و یارانه‌ها مستقیم به مردم داده می‌شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران، شبهه افکنی، ایجاد نفرت و کینه میان اقوام و مذاهب و بین مردم با امنیت، ایجاد ترس در خواص و بی تفاوتی مردم را جمله راهبردها و اهداف آمریکا در مقابله با ایران اسلامی ذکر کرد و با اشاره به بخش‌های مختلف سند استراتژی امنیت ملی آمریکا گفت: در سند امنیت ملی بایدن عنوان شده که ایران مدل حکمرانی غرب را زیر سوال برده و الگوی جدیدی از حکمرانی به دنیا عرضه کرده است.

وی با عنوان اینکه آمریکا طبق اسناد تا ۲۰۳۰ قدرت جهانی را از دست می‌دهد، افزود: جبهه استکبار با جمهوری اسلامی تقابل دیرینه ای دارد و در تلاش است تا قلب خاورمیانه و ایران را تصرف کند از سوی دیگر آمریکا اعتقاد به دهکده ارتباطات دارد و اگر بخواهد مغز جهان باشد باید قلب جهان یعنی ایران را تصرف کند.

مشاور عالی فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه اکنون زمان تقابل جبهه استکبار با انقلاب اسلامی است، گفت: ایران با وجود مشکلات یک مدل حکمرانی ارائه می‌دهد که چالش اساسی آنها است و آمریکایی‌ها عقیده دارند که سال ۲۰۲۴ برای آنها سرنوشت ساز خواهد بود.

وی اشاره به موضوع حوادث و اغتشاشات اخیر با موضوع زن و مسائل صنفی گفت: دشمن یک تصویر بزرگ از مسئله زن ایجاد و بر آن موج سواری کرد اما این توطئه شوم شکست خورد.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ایران حقیقی را به مجازی تبدیل کند، گفت: ایران حقیقی الگوی جدید دموکراسی در جهان شده و در حال قدرت گرفتن است و انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها در حال پیشرفت است.

 

نظر شما