شناسهٔ خبر: 58553717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

بازدید معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان از مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت:باید به رشته بدمینتون بعنوان یک رشته همگانی خانواده محور که در تمام مراکز شهری، روستایی و آموزش و پرورش قابل اجرا است، توجه و رسیدگی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت ورزش و جوانان، دکتر مریم کاظمی پور در بازدید از مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر اظهار داشت: این دوره از مسابقات که با حضور 101 ورزشکار از 28 کشور برگزار شد، فرصت بسیار مناسبی را برای معرفی ورزش بانوان ایران به دنیا و کسب رنکینگ برای دختران المپیکی است.

وی افزود: باید به رشته بدمینتون بعنوان یک رشته همگانی خانواده محور که در تمام مراکز شهری، روستایی و آموزش و پرورش قابل اجرا است، توجه و رسیدگی شود و امیدوارم با استمرار در برگزاری رویدادهای این چنینی در ایران زمینه مناسب جهت گسترش این رشته و حضور بانوان درعرصه قهرمانی و همگانی این رشته فراهم شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به المپیکی شدن رشته بدمینتون گفت: امیدوارم با توجه به سوابق حضور بدمینتون بازان خانم کشورمان در این دوره از مسابقات، سهمیه حضور در بازی های آسیایی را کسب کنند و با حضور پررنگشان در مسابقات شاهد توسعه کمی و کیفی این رشته ورزشی باشیم.

نظر شما