شناسهٔ خبر: 58553277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کرمانشاه خبر داد؛

فیلمسازان کرمانشاهی آماده‌ حضور در جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰

کرمانشاه- مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کرمانشاه از آمادگی فیلمسازان کرمانشاهی برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی حقیقی کارشناس هنرهای تصویری حوزه هنری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: چهار فیلم کوتاه فیلمسازان حوزه هنری استان کرمانشاه، پس از طی مراحل فیلمبرداری و تدوین آماده حضور در جشنواره بین المللی فیلم صدثانیه‌ای شدند.

وی افزود: در گام اول رویداد صفر تا صد نشست هم اندیشی فیلمسازان برگزار و فیلم‌های کوتاه منتخب اکران شد و در گام دوم نیز پس از فراخوانِ ایده و فیلمنامه، چهار اثر داوری شده، به مرحله پیش تولید و در گام نهایی، به مرحله تولید رسیدند.

حقیقی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های حوزه هنری حمایت از فیلمسازان مستعد جوانی است که وارد عرصه فیلمسازی شده‌اند، تصریح کرد: پس از انتشار فراخوان و بررسی فیلم نامه‌های دریافت شده، چهار اثرِ «مثل پدر» به کارگردانی کامران رضایی، «ذهن زیبا» به کارگردانی بنیامین ایثاری، «ps0» به کارگردانی امیرحسین سمن کار و هدایت اکبری و «شارژ شگفت‌انگیز» به کارگردانی اشکان فرشچی و افشین مرادیان، جهت حضور در جشنواره فیلم ۱۰۰ مورد حمایت قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تهیه کنندگی این چهار فیلم کوتاه را بر عهده داشته است.

نظر شما