شناسهٔ خبر: 58553236 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«پاسخ به تاریخ» در روزشمار انقلاب اسلامی

اولین قسمت از مستند سیاسی پاسخ به تاریخ به تهیه کنندگی و کارگردانی میثم پوررشیدی با آغاز دهه فجر پنج شنبه 13 بهمن ماه ساعت 22 از قاب شبکه پنج تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مستند سیاسی 11 قسمتی پاسخ به انقلاب به واکاوی و راستی آزمایی روایت هایی از دوران پهلوی که در فضای عمومی و مجازی مطرح شده است، می‌پردازد.

در مستند پاسخ به تاریخ اساتید دانشگاه و پژوهشگران سعی می کند با بررسی اسناد و منابع معتبر تاریخی و مصاحبه با پژوهشگران و اساتید داخلی و خارجی به پاسخ سوالاتی بپردازند که در فضای مجازی روز به روز پررنگ تر شده و هیچگاه به مخاطب جواب روشنی داده نشده است.

دکتر علی محمد طرفداری استاد دانشگاه و پژوهشگر، جان قزوینیان نویسنده کتاب ایران و امریکا و مدیر اجرایی مرکز خاورمیانه در دانشگاه پنسیلوانیای امریکا، علی پور صفر پژوهشگر و... از جمله مهمانان و کارشناسان این مستند هستند که در هر قسمت به سوالات مهم و تاثیر گذار تاریخی پاسخ می دهند.

سایر عوامل مستند پاسخ به تاریخ عبارت است از: نویسندگان رضا فرخی، محسن صالحی خواه، پژوهشگران (رضا فرخی، محسن صالحی خواه، زینب غبیشاوی، انسیه جهانشانلو، زینب ثانی) راوی و گوینده رضا فرخی و...

این مستند در 11 قسمت 30 دقیقه ای در ایام دهه فجر هر شب ساعت 22 از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

پایان پیام/

نظر شما