شناسهٔ خبر: 58553099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جهاد کشاورزی 91 پروژه در دهه فجر امسال افتتاح می‌کند

رییس جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: ۹۱ پروژه جهت افتتاح در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۹۵۵هزار ریال در قالب افتتاح و کلنگ زنی در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس مویدی مدیر کل سازمان جهادی کشاورزی هرمزگان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال جاری ۲۸ واحد با اعتباری بالغ بر ۴۹هزار ۲۱۹میلیارد ریال کلنگ زنی در دهه فجر اختصاص یافته است.

وی افزود: ۹۱ پروژه  جهت افتتاح در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۹۵۵هزار ریال در قالب افتتاح  و کلنگ زنی در نظر گرفته شده است.

مویدی افزود: سرمایه گذاری در دشت پوپولک شرق استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است که تحولی خوبی را در منطقه ایجاد خواهد کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ادامه داد: ۱۸۰۰ هکتار از نخیلات ارقام تجاری در طرح ویژه کشاورزی در دست اقدام است که با ساختار گردشگری نیز توجه شده و سبب اشتغال بیش از ۳هزار نفر خواهد شد.

وی با اشاره به ایجاد شهر نساجی عنوان کرد: امسال با توجه به الگوی کشت با حمایت از کشت پنبه در هرمزگان، کشت ۵۰هزار تن پنبه تحقق یافته است.

به گفته مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی، در راستای نیاز کارخانه‌های نساجی به مواد اولیه هم اکنون کاشت پنبه در حاجی آباد ۲۵۰هکتار و ۶۵۰ هکتار در جاسک وجود دارد.

پایان پیام/

نظر شما