شناسهٔ خبر: 58553039 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اسبقیان: اقتدار ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها باعث پریشانی استکبار جهانی شده است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: امروز به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد اقتدار ایران عزیزمان در تمامی عرصه ها هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید شروین اسبقیان در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: به روح بلند شهیدان انقلاب، دفاع مقدس، امنیت، سلامت و مدافعان سرافراز حرم و امام عزیز شهدا درود، سلام و صلوات می فرستم و فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین ولادت با سعادت امام جواد (ع) و حضرت علی (ع) و روز پدر را به شما تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: امروز، روز یوم الله ۱۲ بهمن ماه، سالروز ورود تاریخی امام عزیزمان بعد از ۱۴ سال تبعید در کشورهای عراق، ترکیه و فرانسه به ایران عزیز اسلامی است. چنین روزهایی شهر کوچک نوفل‌لوشاتو قلب تپنده نهضت اسلامی بود. یاران امام لحظه شماری می کردند تا ایشان مقتدرانه به کشور عزیزمان بازگردند.

اسبقیان افزود: نسل جوان امروز انقلاب باید بداند که امام عزیزمان با اقتدار و آرامش خاطر هدفهایشان را دنبال می کردند و در سخنرانی تاریخی خود، فرمودند:”من دولت تعیین می کنم”. امام راحل دولت انقلابی را در ۱۵ بهمن ماه معرفی کردند و در نهایت شاهد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ بودیم. یاد و نام شهدای سرافراز انقلاب را گرامی می دارم.

اسبقیان عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار ایران عزیزمان در تمامی عرصه های مختلف هستیم. امروز جوانان و دانشمندان انقلابی توانسته اند در صنایع موشکی، هوافضا، سلولهای بنیادی، فناوری هسته ای، هوش مصنوعی و پزشکی در دنیا به فناوری برسند که استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیست را درمانده کنند و در نهایت آنها از سردرماندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی را ناجوانمردانه تحریم کنند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: همه ما به عنوان سربازان ولایت، به عنوان بسیجی حاضر در صحنه، در یوم الله ۲۲ بهمن ماه با بهره مندی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی حاضر می شویم تا ثابت کنیم پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های انقلاب ایستاده ایم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستیم

نظر شما