شناسهٔ خبر: 58553018 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

به این دلایل چای کیسه ای را دور نریزید! + فواید باورنکردنی

چای کیسه ای برای مصرف به عنوان نوشیدنی توصیه نمی شود، اما در کنار تمام ضررهایی که دارد، چای کیسه ای کاربردهایی هم دارد که در ادامه به آنها اشاره می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، بعد از خواندن این مطلب دیگر چای کیسه ای استفاده شده را دور نمی اندازید یا این که برای حل برخی مشکلات تان، به سراغ چای کیسه ای خواهید رفت. در ادامه به برخی از مهم ترین موارد مصرف چای کیسه ای اشاره می شود.

۱. چای کیسه ای برای رفع بوی بد پا

چای می تواند نسخه خانگی و گیاهی برای رفع بوی بد پا باشد که بر اثر استفاده از کفش و موارد این چنینی ایجاد می شود. به این منظور کافی است پاهای تان را به مدت ۲۰ دقیقه در یک ظرف پر از چای کیسه ای خوب دم کشیده و البته سرد شده قرار دهید تا بوی آزاردهنده پایتان رفع شود.

۲. از بین بردن بوی کفش با چای کیسه ای

استفاده از چای کیسه ای خشک شده به از بین بردن بوی ناخوشایند کفش کمک می کند در صورتی که یک عدد چای کیسه ای را درون آن قرار دهید.

۳. چای کیسه ای برای بیماری های پوستی

اگر پوست شما دارای مشکلاتی مانند التهاب، قرمزی، گزیدگی و کبودی است، یک کیسه چای را چند ثانیه زیر آب سرد بگیرید و ۱۵ دقیقه روی ناحیه دچار مشکل نگه دارید.

۴. رفع تاول و جلوگیری از عفونت تاول ها

برای جلوگیری از عفونت تاول و همچنین رفع سریع آن، چای کیسه ای مرطوب و گرم را در محل مد نظر (تاول زده) قرار دهید.

۵. حالت دادن به موها و رفع بی حالتی مو

برای آن که بی حالتی موهایتان را رفع کنید، می توانید موها را با چای خوب دم کشیده و ولرم آبکشی کنید ، دقت داشته باشید که موهایتان باید خشک باشد.

نظر شما