شناسهٔ خبر: 58552935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پنج طرح عمرانی در زرآباد افتتاح و کلنگ زنی شد

به مناسبت دهه مبارک فجر،پنج طرح عمرانی در شهرستان زرآباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس از زرآباد، با حضور اعضای شورای اداری،معتمدین و ریش سفیدان پنج طرح عمرانی در روستاهای بندینی،کلات و سیملی بخش مرکزی شهرستان زرآباد با اعتباری  بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

کوروش محمدی در آیین کلنگ زنی چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای سیملی زرآباد،گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان با همکاری مردم، دهیاری روستا و اداره ورزش و جوانان کلنگ زنی شد که در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: همچنین پارک بوستان این روستا نیز با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار زرآباد ادامه داد: شرکت تعاونی خدمات صیادی صید با قلاب 6567 کلات زرآباد که برای 30 نفر بصورت مستقیم و 200 غیر مستقیم اشتغال ایجاد می کند به بهره برداری رسید.

این مسؤول بیان کرد: بهره برداری از رفع افت ولتاژ 20 ولت که‌ باعث تقویت روستاهای نوار ساحلی شهرستان زرآباد خواهد شد و کلنگ ساخت پنج چشمه بهداشتی و مرمت و بازسازی سه خانه محرومین شهرستان زرآباد توسط قرارگاه محرومیت زدایی قدس و سپاه شهرستان از دیگر برنامه های هفته دهه فجر در این شهرستان بود.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین توزیع سی بسته کمک آموزشی بین دانش اموزان روستای توجک شهرستان زرآباد به همت سپاه شهرستان و دلجویی شورای اداری شهرستان زرآباد با خانواده شهید عارف هوتی از برنامه های پایانی روز دوم دهه فجر در شهرستان زرآباد بود.

پایان پیام/3139

نظر شما