شناسهٔ خبر: 58552928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی خبر داد؛

آزادی ۱۷۶ نفر از زندانیان خراسان‌جنوبی در سالگرد بهار آزادی

بیرجند-رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت:۴۴ محکوم زندانی از طریق پابندالکترونیک، ۴۴ زندانی از طریق آزادی مشروط، ۴۴ زندانی از طریق اعطای مرخصی پایان حبس و ۴۴ زندانی جرم غیرعمد آزاد می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی موحدی راد صبح پنج شنبه در مراسم غبار روبی گلزار شهدا اظهارکرد: هدف از غبارروبی گلزار شهدا در ایام دهه فجر تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا انقلاب اسلامی است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه با خدمت سنگر شهدا را پر می‌کنیم، بیان کرد: اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر رخ داد به واسطه عدم شناخت کافی از طاغوت و دسیسه‌های استکبار جهانی و آمریکا بود.

موحدی‌راد با تأکید بر اینکه دشمن با یک جنگ ترکیبی قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشت، افزود: مردم ما هیچگاه با اصل نظام، انقلاب و حجاب مشکلی ندارند و همین بصیرت و آگاهی، جنگ ترکیبی دشمن را شکست داد.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم به دوری از طاغوت و هر آنچه غیر خدا است، توصیه می‌کند، گفت: امام (ره) به دنبال صلح، آزادی، استقلال، کرامت و آرامش و اجرای احکام دین خدا بود تا دین و دنیای مردم ما تأمین شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان‌کرد: طاغوت فقط مربوط به دوران پهلوی نیست بلکه امروزه آمریکا، اسرائیل، سطلنت طلب‌ها، اختلاس‌گرها، رشوه بگیرها و همه کسانی که غیر مسیر دین خدا می‌روند، طاغوت هستند.

موحدی‌راد از اجرای طرح جهادی و رایگان خدمات الکترونیک قضائی در دهه فجر خبر داد و گفت: دهه فجر سال جاری کارکنان خدمات قضائی، شورای حل اختلاف و بسیج حقوقدانان به ۲۱۰ منطقه محروم و عشایری سطح استان خراسان جنوبی برای ارائه خدمت اعزام می‌شوند.

وی ادامه‌داد: کارکنان خدمات قضائی، شورای حل اختلاف و بسیج حقوقدانان در روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه این خدمت رسانی را انجام می‌دهند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی افزود: آغاز بررسی فوق‌العاده ۴۴ پرونده زندانیان در کمیسیون عفو استان ذیل طرح «۴۴ خدمت و افتخار» نیز دهه فجر انجام می‌شود.

موحدی راد گفت: در ایام دهه فجر ۴۴ محکوم زندانی از طریق اعطای پابندالکترونیک، ۴۴ زندانی از طریق آزادی مشروط و ۴۴ زندانی از طریق اعطای مرخصی پایان حبس و زندانی جرایم غیر عمد با همکاری ستاد دیه آزاد می‌شوند.

وی یادآور شد: همچنین ۴۴ مجازات تعلیق مراقبتی برای خدمت رایگان به مردم صادر می‌شود.

نظر شما