شناسهٔ خبر: 58552594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال پروژه در خلخال به بهره برداری می‌رسد

اردبیل-ایرنا- فرماندار خلخال توسعه زیرساخت‌ها را پیش زمینه اصلی توسعه هر منطقه ای ذکر کرد و گفت: ۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف شهرستان خلخال به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید جواد یحیی‌زاده در همایش بصیرتی ناظرین هیئت نظارت خلخال اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی، پس از روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی جهش قابل توجهی در اجرای پروژه‌های عمرانی وارتقای زیرساخت‌های شهرستان خلخال رخ داده است.

فرماندار خلخال گفت: سال گذشته ۳۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال در شهرستان خلخال به بهره‌برداری رسید، این در حالی است که در سال جاری ۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: انتظار از ناظرین انتخابات، تلاش برای ورود افراد صالح، توانمند و لایق به عرصه انتخابات برای رفع معضل عقب ماندگی تاریخی خلخال است.

یحیی‌زاده بیان کرد: تمام ارکان نظام اسلامی در تلاش هستند تا مسیر خدمت به مردم هموار شود و دولت سیزدهم نیز با صلابت و اقتدار تمام در تلاش است تا در حوزه‌های مختلف آرامش و امنیت بیش از هر زمان دیگر برقرار باشد.

فرماندار خلخال از انتخابات به عنوان نماد آزادی و روشن‌بینی و روشن‌فکری در جامعه اسلامی یاد کرد و ادامه داد: باید قدر این سرمایه‌ها را بدانیم چرا که به اندازه عمر انقلاب اسلامی در این کشور انتخابات در صحنه‌های مختلف برگزار شده است.

سلامت انتخابات مهمترین وظیفه ناظرین شهرستان خلخال است

همچنین در این مراسم حجت الاسلام یوسف ابراهیمی گفت: برای ناظر تفاوتی ندارد چه کسی در انتخابات برنده و یا بازنده شود آنچه مهم است سلامت برگزاری انتخابات است.

وی با بیان اینکه دشمن بیش از همه از حضور پرنگ مردم در صحنه انتخابات واهمه دارد، گفت: تلاش ناظرین و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات سالم و پرشور است و نظارت بیشتر همواره موجبات برگزاری انتخابات سالم تر یاس وناامیدی در دل دشمن را فراهم می کند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی، تلاش دولت انقلابی برای حل مشکلات مردم در خور ستایش است و در عین حال انتظار از دولتمردان ورود جدی به حل مشکلات معیشتی مردم و مهار تورم است.

نظر شما