شناسهٔ خبر: 58552448 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز عملیات ضد تروریستی در ایالت پنجاب پاکستان

پلیس پاکستان یک عملیات ضد تروریستی گسترده‌ای را در مناطق کوهستانی و صعب العبور بخش "میانوالی" از نواحی ایالت پنجاب آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری "داون نیوز"، پلیس ایالت پنجاب پاکستان پس از حمله تروریستی شب گذشته به یکی پاسگاه‌های پلیس در بخش "میانوالی" یک عملیات ضد تروریستی گسترده را آغاز کرد.
منابع خبری با بیان اینکه گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت حمله به این پاسگاه پلیس را بر عهده گرفته است افزودند: هدف از این عملیات دستگیری تروریست‌هایی است که پس از این حمله و درگیری با نیرو‌های امنیتی به مناطق کوهستانی فرار کرده اند.
به گفته منابع پلیس در عملیاتی یک منطقه کوهستانی و صعب العبور به وسعت ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلومتر در شمال ایالت پنجاب و بخش‌هایی ازایالت خیبرپختونخوا پاکسازی خواهد شد.
لازم به ذکر است شب چهارشنبه یک گروه ۲۰ الی ۲۵ نفری از تروریست‌های تحریک طالبان پاکستان پس از حمله به یک پاسگاه پلیس در منطقه "میانوالی" ایالت پنجاب موفق به فرار شدند.
در سه ماه گذشته پس از اعلام جنگ گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان علیه دولت اسلام آباد، نیرو‌های امنیتی بویژه پلیس در مناطق مختلف این کشور مورد حملات تروریستی متعدد قرار گرفته و ده‌ها تن از نیرو‌های پلیس در این حملات کشته شده اند.

نظر شما