شناسهٔ خبر: 58552109 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای کارشناس داوری آاس

گل جنجالی بارسلونا به بتیس درست بود (عکس)

ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس، معتقد است گل اول بارسا به بتیس که اعتراض شدید بتیسی‌ها را به همراه داشت، کاملا درست بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در بنیتو ویامارین توانست رئال بتیس را با نتیجه 1-2 شکست دهد و فاصله با رئال را موقتا به هشت امتیاز افزایش دهد. گل اول بازی را رافینیا در دقیقه 65 و  روی پاس الخاندرو بالده به ثمر رساند. بتیسی‌ها روی این گل شدیدا اعتراض داشتند و معتقد بودند فرانکی دی‌یونگ، کار را از جایی که خطا صورت گرفته شروع نکرده و داور باید بازی را متوقف می کرد.

1797506 1797502

گاوی در دقیقه 65 سرنگون شد و دی یونگ هم سریعا از هفت متر دورتر کار را شروع کرد و توپ را به بالده رساند تا او هم به رافینیا پاس گل بدهد. در پایان بازی مانوئل پیگرینی، مربی بتیس، اعتراض داشت که دی‌یونگ باید از جایی که گاوی سرنگون شده توپ را ارسال می‌کرد.

1797503 1797504

کاروالیو، هافبک بتیس، قضاوت داور را شرم‌آور خواند و بورخا ایگلسیاس نیز گفت اگر بخواهد واقعیت را بگوید محروم خواهد شد. با این حال ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس، معتقد است گل کاملا درست بوده چون دی‌یونگ دقیقا از جایی که خطا صورت گرفته، کار را شروع کرد. ایتورالده ادعای بتیسی ها را رد کرد و گفت که جایی که گاوی سرنگون شد، محل شروع مجدد بازی نبود و داور قضاوت صحیحی داشت.

نظر شما