شناسهٔ خبر: 58488280 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

رحمانی در تذکر شفاهی:

مسئله آمریکا قدرت گرفتن ایران در منطقه است

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: مسئله اصلی آمریکا سلاح هسته‌ای و تکنولوژی صلح آمیز نیست بلکه قدرت گرفتن جمهوری اسلامی بدون وابستگی به آمریکا در منطقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رجب رحمانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 10 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و رئیس سازمان راه آهن جمهوری اسلامی گفت: یک بار برای همیشه به مطالبه مردم شهرستان تاکستان مبنی بر انتقال راه آهن توجه شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی افزود: خواسته‌های مردم باید برآورده شود، ما از هر راهی که به مصلحت مردم و دولت است این موضوع را پیگیری کردیم و نباید گذاشت به خاطر برخی مسائل سوء استفاده‌هایی انجام شود. همچنین از مسئولین می‌خواهم موضوع پرداخت خسارت سرمازدگی باغداران مورد توجه قرار گیرد.

وی در تذکر پایانی خود با انتقاد از توهین به ساحت مقدس قرآن و تحریم سپاه گفت: توهین به مقدسات و تروریست قرار دادن سپاه نشان داد آمریکا امروز با اسلام و انقلاب و قرآن مسئله دارد، جرج فریدمن یک نظریه‌‌پرداز آمریکایی می‌گوید مشکل ما با آمریکا مسئله هسته‌ای نیست بلکه مسئله این است که جمهوری اسلامی بدون رابطه با آمریکا بلکه در حال درگیری پیوسته توانسته به بزرگترین قدرت تکنولوژیکی و نظامی در منطقه تبدیل شود./

پایان پیام

نظر شما