شناسهٔ خبر: 58488258 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مردم با اهدای مستمرخون مخاطره حوادث را کاهش می دهند

مدیرکل دفتر روابط عمومی و جذب و نگهداری اهدا کنندگان ضمن تقدیر از مردم شریف کشورمان که با اهدای مستمر خون از بیماران و حادثه دیدگان حمایت می کنند، با حادثه دیدگان زلزله خوی ابراز همدردی کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – به گزارش روابط عمومی، مژده نخلستانی گفت: حادثه دردناک زلزله خوی و درگذشت سه تن از هم وطنانمان را به مردم شریف خوی و آذربایجان غربی تسلیت می گویم.

وی افزود: متأسفانه در سرمای طاقت سوز زمستان، زلزله گریبانگیر مردم شریف مان شده و صدها تن در این حادثه مجروح و بی سرپناه شده اند و روابط عمومی سازمان انتقال خون به نیابت از کارکنان و خانواده بزرگ اهدا کنندگان خون با این عزیزان همدردی می کند.

نخلستانی گفت: گرچه میزان ذخایر خون در استان آذربایجان غربی و کل کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد اما با توجه به سرمای زمستان و ورود سامانه بارشی جدید به نیمه شمالی کشور، ذخایر خون ممکن است در معرض کاهش قرار گیرد و با توجه به حوادث غیر مترقبه استمرار در اهدای خون و حمایت مردم از بیماران و مجروحان در این روزهای سخت و سرد، مخاطره را برای بیماران و مجروحان خصوصا در حوادث طبیعی کاهش می دهد.

وی از شهروندان دعوت کرد تا با اهدای گروه های خونی منفی و AB+ و پلاکت، در هر نقطه از کشور از این بیماران و حادثه دیدگان حمایت کنند تا خون مورد نیاز از طریق شبکه ملی خون رسانی در سطح کشور توزیع شود.

انتهای پیام/

نظر شما