شناسهٔ خبر: 58488236 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای شهر ارومیه:

روستای حیدرلو از لحاظ سرانه‌های ورزشی محروم است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان ارومیه گفت: وضعیت سالن روستای حیدرلو نامشخص است، در این بخش چندین روستاهای همجوار سالن ورزشی ندارد و از لحاظ سرانه‌های ورزشی در محرومیت قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم کرامت امروز _دوشنبه دهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه علنی مسائل متعددی بررسی شد، در بخش نازلو پنج سالن سرپوشیده وجود دارد، سالن‌های ورزشی این بخش که در طلا تپه، خداوردی‌خان، چونقرالوی پل و ساری‌بیگلو قرار دارند، در حال فرسودگی است و شرایط نگهداری خوبی ندارد.

وی با بیان اینکه وضعیت سالن روستای حیدرلو نیز نامشخص است، گفت: در این بخش چندین روستاهای همجوار سالن ورزشی ندارد و از لحاظ سرانه‌های ورزشی در محرومیت قرار دارد.

فعالیت مشخصی در حوزه مناطق روستایی ندیدیم

ابراهیم علیزاده، نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان ارومیه نیز در خصوص جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت به خصوصی در حوزه مناطق روستایی مشاهده نکردیم.

وی تصریح کرد: شرح وظایف این اداره کل باید برای همه به‌ویژه شوراهای بخش‌ها تبیین شود تا بتوانیم همکاری لازم را در راستای موضوعات فرهنگی ایجاد کنیم.

عضو شورای اسلامی شهرستان ارومیه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی موجود ادارات کل متولی باید به سمت سیاست‌گذاری در راستای همکاری با کشورهای همجوار در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی تأثیرگذار یا جشنواره‌های فرهنگی کنند که کمک شایانی برای توسعه فرهنگی و ارتقای سطح ورزشی خواهد بود.

وی تاکید کرد: ارومیه ظرفیت مناسبی برای توسعه مناسبت‌های ورزشی با کشورهای همسایه دارد.

نظر شما