شناسهٔ خبر: 58488052 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تقدیر دادستان کل کشور از فرمانده کل سپاه/ سپاه پاسداران در زمرۀ مردمی­‌ترین نیروهای مسلّح جهان قرار دارد

دادستان کل کشور گفت: خدمات ارزشمند قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی که در اقصی نقاط کشور به محروم­ترین اقشار جامعه ارائه شده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در زمرۀ مردمی­ترین نیروهای مسلّح جهان قرار داده که علاوه بر نبرد با تروریسم و مبارزه با فقر بمنظور ارتقاء کرامت انسانی و حقوق بشر گام‌های مؤثری برداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور در پی ارائه گزارشی از سوی عملکرد معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران، حجت الاسلام و المسلمین منتظری در نامه ای خطاب به سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقـلاب اسلامی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده و تقدیر از زحمات صورت گرفته بر اطلاع رسانی و انعکاس گسترده فعالیت‌های صورت گرفته تاکید کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقـلاب اسلامی

با سلام و تحیّت    

گزارش عملکرد قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی که توسط معاون محترم هماهنگ­ کننده آن قرارگاه و متضمّن اجرای یک میلیون و سیصد و نه هزار و چهارصد و بیست و دو پروژه محرومیت زدایی عمرانی و غیرعمرانی در مناطق محروم مرزی، حساس و صعب‌العبور ارائه گردیده است، اینجانب را بر آن داشت تا از زحمات، خدمات و تلاش‌­های سپاهیان عزیز و دست اندرکاران این گام بلند قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

این خدمات ارزشمند که در اقصی نقاط کشور به محروم­ترین اقشار جامعه ارائه شده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در زمرۀ مردمی‌­ترین نیروهای مسلّح جهان قرار داده که علاوه بر نبرد با تروریسم و مبارزه با فقر بمنظور ارتقاء کرامت انسانی و حقوق بشر گام‌های مؤثری برداشته است.

خداوند منّان را بر داشتن چنین نیروهای مسلّح ارزشمندی شاکرم و همواره حامی آن جناب و یاران سبزپوشتان هستم.

اقتضاء دارد مراتب قدردانی اینجانب را به سردار فرماندهی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌­زدایی کوثر و همکاران سخت کوش ایشان ابلاغ فرمائید و نیز موضوع با این اهمیت بنحو مقتضی به چشم و گوش همگان رسانده شود تا بدخواهانی که تلاش دارند نام این نهاد مقدس را در فهرست تروریست قرار دهند، بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر مبارزه مستمر با تروریست­‌ها چگونه در خدمت قشر محروم جامعه خدماتی دارند که در دنیا برای آن نظیری یافت نمی­شود. موفق و مؤید باشید.

محمدجعفر منتظـری

 پایان پیام/

نظر شما