شناسهٔ خبر: 58488004 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محمدی‌راد: در پوئن‌های حساس مقابل راه‌یاب بهتر عمل کردیم

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: در ست‌های اول و دوم مسابقه با راه‌یاب، امتیازات نزدیک بود و هورسانی‌ها در پوئن‌های حساس بهتر عمل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه نهم بهمن با هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و در یکی از دیدارهای این هفته راه‌یاب ملل مریوان میزبان هورسان رامسر بود و سه بر صفر مغلوب حریف شد.

رحمان محمدی‌راد سرمربی هورسان رامسر پس از این پیروزی اظهار کرد: دو ست مسابقه خیلی نزدیک بود و حتی مریوان می‌توانست برنده این ست‌ها باشد. کسب پیروزی در سالن زاگرس مقابل تماشاگران مریوانی و با نتیجه سه بر صفر کار بزرگی است و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم چرا که خوب جنگیدند.

وی افزود: مریوان چندین سال است که تیمداری می‌کند و همیشه تیم‌های خوب و جنگنده‌ای داشته است. امروز هم دو ست اول بازی نزدیک بود و ما در پوئن‌های حساس توانستیم بهتر عمل کنیم.

محمدی‌راد در خصوص دیدار آینده هورسان رامسر توضیح داد: مسابقه بعدی هورسان خارج از خانه مقابل فولاد سیرجان است و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که یک مسابقه خوب را به نمایش بگذاریم و دست پر برگردیم.

هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 12 بهمن با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران، اردکان و سیرجان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

برچسب‌ها:

نظر شما