شناسهٔ خبر: 58487996 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تور جهانی تنیس - کیش| تنیسورهای مجارستان و روسیه قهرمان شدند/ 2 عنوان سومی برای نمایندگان ایران

هفته نخست تورجهانی تنیس با قهرمانی ورزشکارانی از مجارستان و روسیه در دو بخش پسران و دختران همراه بود و دو نماینده کشورمان نیز در جایگاه سوم ایستادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین روز از هفته نخست رقابت‌های تور جهانی سطح ۴ در زمین‌های مجموعه المپیک کیش برگزار و تنیسورهای حاضر در این رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر به مصاف هم رفتند.

 در فینال این رقابت‌ها و در بخش پسران، لورانت گیوری از مجارستان با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶ ) از سد انس کوچو از ترکیه عبور گذشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. نماینده ترکیه در جایگاه دوم ایستاد و امیر علی‌قوام از ایران و تونا کایرا از ترکیه نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران، اوا خروستالوا از روسیه با نتیجه (۶-۷ و ۱-۶ ) در مقابل نیسان جان از ترکیه به برتری رسید و‌ بر سکوی نخست ایستاد، تنیسور ترکیه عنوان نایب قهرمانی را به‌دست آورد و درسا چراغی از ایران به همراه زینب اربکان دیگر تنیسور ترک عنوان سوم مشترک را کسب کردند. 

در این مسابقات بیش از ۱۲۰ تنیسور از کشورهای لهستان، مجارستان، ترکیه، روسیه، هند ، ازبکستان و ایران حضور دارند و به مدت ۲ هفته در بخش دختران و پسران با هم دیدار می‌کنند.

سرداوری این‌ دوره از رقابت‌ها بر عهده محمد حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است.

پایان پیام/

نظر شما