شناسهٔ خبر: 58487667 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

محمدی‌راد: در پوئن‌های حساس مقابل راه‌یاب بهتر عمل کردیم

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: در ست‌های اول و دوم مسابقه با راه‌یاب، امتیازات نزدیک بود و هورسانی‌ها در پوئن‌های حساس بهتر عمل کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه نهم بهمن با هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و در یکی از دیدارهای این هفته راه‌یاب ملل مریوان میزبان هورسان رامسر بود و سه بر صفر مغلوب حریف شد.

رحمان محمدی‌راد سرمربی هورسان رامسر پس از این پیروزی اظهار کرد: دو ست مسابقه خیلی نزدیک بود و حتی مریوان می‌توانست برنده این ست‌ها باشد. کسب پیروزی در سالن زاگرس مقابل تماشاگران مریوانی و با نتیجه سه بر صفر کار بزرگی است و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم چرا که خوب جنگیدند.

وی افزود: مریوان چندین سال است که تیمداری می‌کند و همیشه تیم‌های خوب و جنگنده‌ای داشته است. امروز هم دو ست اول بازی نزدیک بود و ما در پوئن‌های حساس توانستیم بهتر عمل کنیم.

محمدی‌راد در خصوص دیدار آینده هورسان رامسر توضیح داد: مسابقه بعدی هورسان خارج از خانه مقابل فولاد سیرجان است و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که یک مسابقه خوب را به نمایش بگذاریم و دست پر برگردیم.

هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 12 بهمن با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران، اردکان و سیرجان پیگیری می‌شود.

نظر شما