شناسهٔ خبر: 58487266 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در مراسم رونمایی از دیجیتال کارت تکواندو

ساعی: همه اعزام‌ها باید با مجوز شورای برون‌مرزی باشد/ تکواندو بیش از یک میلیون جمعیت دارد

وحید رجبی

هادی ساعی گفت: خانواده تکواندو یک خانواده یک میلیون نفری است و فکر می‌کنم بعد از فوتبال تنها رشته‌ای باشیم که این جمعیت را به روز در یک بانک اطلاعاتی خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از دیجیتال کارت فدراسیون تکواندو، صبح امروز دوشنبه در خانه تکواندو برگزار شد. هادی ساعی در این مراسم اظهار کرد: خانواده تکواندو یک خانواده یک میلیون نفری است و فکر می‌کنم بعد از فوتبال تنها رشته‌ای باشیم که این جمعیت را به روز در یک بانک اطلاعاتی خواهیم داشت. البته فکر می‌کنم جمعیت خانواده تکواندو بیشتر از این عدد است که به دلایلی تا به حال اطلاعات خود را ثبت نکرده‌اند. این اتفاق باعث شد تا این عزیزان نیز ورود کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو افزود: از مزایای این کارت ساماندهی رسمی خانواده تکواندو است. اعضای خانواده ما مشخص هستند اما هیچ کدام تا به حال کارت رسمی یکپارچه نداشتند. با ایجاد "دیجیتال کارت" شکل مشخصی را به اعضای خانواده تکواندو خواهیم داد. صدور احکام دیجیتالی به جای احکام کاغذی از دیگر اهداف دیجیتال کارت است. این کارت باعث می‌شود در لحظه، اعضای خانواده را استعلام کنیم و تعداد بیمه شده‌ها را نیز داشته باشیم. تمام موارد لازم خانواده تکواندو می‌تواند در این کارت قابل مشاهده باشد تا با این کارت به راحتی شناخته شوند و امکان استعلام دوره‌ها نیز به لحظه وجود دارد.

ساعی درباره هزینه‌های صدور این کارت گفت: برای عضویت حتما مبلغی را پرداخت خواهند کرد اما ارسال این کارت‌ها رایگان است.

او درباره نحوه اجرای قرارداد گفت: این تفاهم نامه کاملا برد-برد و هم به نفع فدراسیون تکواندو و هم فردا بانک است. فکر می‌کنم اگر مدیریت تکواندو نیز تغییر کند این به نفع خانواده تکواندو است و باید این همکاری ادامه داشته باشد. حتما خدمات نیز هر روز بیشتر خواهد شد و به نفع خانواده تکواندو خواهد بود.

ساعی درباره درآمدهای این کارت‌ها برای فدراسیون گفت:‌بخشی همان تراکنش‌ها و درآمدهای پایدار فدراسیون است. حذف کارت‌های فیزیکی که هزینه داشت نیز باعث خواهد شد از لحاظ وقت و هزینه صرفه‌جویی داشته باشیم. این کارت عضو شتاب و دقیقا مثل همه کارت‌های بانکی است. برگشت هزینه‌ها نیز از جمله خدمات این کارت است و مزایای این کارت باعث خواهد شد که حتی کسانی که عضو خانواده تکواندو نیستند بخواهند از این کارت‌ها استفاده و از مزایا و تخفیفات این کارت استفاده کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص اعزام ورزشکار در گذشته به کشورها و تورنمنت‌های اطراف گفت: در گذشته این اتفاق می‌افتاد که یکسری افراد و باشگاه‌ها با همکاری فدراسیون یکسری ورزشکار را با هزینه شخصی اعزام می‌کردند اما ما این اجازه را ندادیم. هیچ کسی حق ندارد از ورزشکار پول بگیرد. یکی دو باشگاه اعلام کردند که ما اسپانسر داریم، اما قبل از اعزام از آنها شکایت شد و ما اجازه ندادیم. در گذشته نمی‌دانم چگونه بود اما در شرایط فعلی اعزام باید با مجوز شورای برون مرزی باشد. اگر قرار است فردی اعزام شود باید اسپانسر داشته باشد و از فدراسیون و شورای برون مرزی مجوز بگیرد.‌

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما