شناسهٔ خبر: 58487230 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به اتهام ترک فعل

تشکیل پرونده برای ۴ مدیر و کارشناس منابع طبیعی

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پرونده برای دو مدیر و دو کارشناس متخلف در حوزه منابع طبیعی استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مهدی صالحی با اشاره به فعالیت‌های سازمان بازرسی در حوزه پیشگیری و همچنین برخورد قاطع با مدیرانی که ترک فعل داشته یا برخلاف قوانین و مقررات انجام وظیفه کنند، گفت: رفتار بازرسی در بحث برخورد با فساد یک رفتار قانونمند، عادلانه و هوشمندانه است.

وی افزود: در راستای مبارزه با فساد، بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد با ورود به پرونده یک تنی قاچاق چوب، برای دو مدیر و دو کارشناس متخلف در حوزه منابع طبیعی استان تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یک دستگاه سواری بدون پلاک حامل بار غیرمجاز چوب جنگلی به میزان یک تن (یک هزار کیلوگرم) توسط یگان حفاطت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان توقیف و برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قضایی به محوطه اداره منابع طبیعی هدایت شد که پس از توقف خودرو، احدی از مدیران حوزه منابع طبیعی با نقض قوانین نسبت به خروج و آزادسازی خودروی حامل بار غیر مجاز اقدام کرد.

صالحی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، بازرسی کل استان نسبت به تشکیل پرونده بدلیل اقدام و رفتار متخلفانه و مجرمانه اقدام نمود که در راستای اجرای قانون به دادسرا معرفی و تمهیداتی بصورت پیشنهاد در خصوص حوزه مدیریتی منابع طبیعی شهرستان داده شد.

وی همچنین یادآور شد: با دستور بازرسی کل استان صدور مجوز حمل چوب جنگلی به دلیل سوء جریان روسای شهرستانی از اختیارات خود به دلیل عدم نظارت بر مجوز‌های صادره و قطع درختان جنگلی سرپا به واسطه صدور مجوز حمل، توقیف شد.

نظر شما