شناسهٔ خبر: 58487010 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار تهران: نیروی انتظامی در حوادث اخیر نمره قبولی گرفت

تهران - ایرنا - استاندار تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظم و امنیت خود را مرهون رشادت‌های نیروهای مسلح است، گفت: نیروی انتظامی در حوادث اخیر نمره قبولی گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار انتظامی ایرنا، علیرضا فخاری روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی تهران بزرگ اظهارداشت: اخیرا در مسائل مربوط به خنثی‌سازی توطئه دشمن، ظرفیت فراجا را در صحنه دیدیم.

وی ادامه داد: بالندگی پلیس و سربازان انتظامی میسر نمی‌شد جز با وجود دانش عمیق در حوزه فراجا که ناشی از صبوری، متانت و تعامل این نیرو با مردم است.

استاندار تهران با بیان اینکه پلیس همواره با مردم و کنار مردم برای حفظ نظم بوده است، افزود: امروز اگر در آرامش هستیم، نشان از نمره قبولی خدمات و فعالیت‌های حوزه فراجا است.

فخاری به ارتباط برون سازمانی فرماندهی انتظامی تاکید کرد و گفت: در حوادث اخیر نیز سطح و میزان همکاری‌ها میان بسیج و فراجا فرصت بی‌بدیلی برای آرامش و امنیت مردم فراهم کرد.

وی با تقدیر از فرماندهی انتظامی و بسیج برای ایجاد آرامش در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: فارغ از مسائل اغتشاشات باید همواره بازسازی و بازگشت امید مردم و ایجاد فضای با نشاط را فراهم کنیم.

به گفته فخاری، هر وقت دشمن تصمیم می‌گیرد در امنیت و امید مردم اختلال ایجاد کند، نیروهای انقلاب در برابر آنها می‌ایستند تا دشمن را ناکام کنند و در این ماموریت تاکنون سربلند بوده‌اند.

استاندار تهران تاکید کرد: امروز از نیروهای فراجا می‌خواهیم بیش از پیش برای امید و امنیت مردم و نشاط مردم تلاش کنند تا همه در زیر چتر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در آرامش باشند.

به گزارش ایرنا، آیین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی تهران بزرگ با حضور سردارن احمرضا رادان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، جمعی از مقامات کشوری، لشکری و انتظامی امروز دوشنبه دهم بهمن برگزار شد.

نظر شما