شناسهٔ خبر: 58486855 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

درب ضد سرقت فلزی ارزان و با کیفیت از کجا بخریم؟

درب ضد سرقت فلزی به دلیل استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا، ایمنی مکان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. تمام تجهیزاتی که در درب های ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرند، با بهره گیری از بهترین مواد تولید می شوند. بنابراین درب های ضد سرقت تا حدود بسیار زیادی احتمال سرقت را کاهش داده و ایمنی را تضمین می نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، با بیشتر شدن جمعیت، ارتکاب جرایمی مانند سرقت افزایش پیدا کرد. به همین دلیل صاحبان دارایی های غیرمنقول تصمیم گرفتند برای حفظ اموال خود از ابزار و وسایل ایمنی مطمئن استفاده کنند. با پیشرفت صنعت، انواع درب ضد سرقت تولید و به بازار عرضه شدند. با استفاده از این درب ها از ورود سارقان به مکان های مختلف جلوگیری می شد و ایمنی مکان مورد نظر نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کرد. امروزه درب های ضد سرقت فلزی توسط کارخانه های متعددی تولید شده و به فروش می رسند. با این وجود انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید درب ضد سرقت فلزی اهمیت بسزایی خواهد داشت. در این مطلب صفر تا صد درب های ضد سرقت را به طور مفصل بررسی می نماییم. در نهایت بهترین مرکز فروش درب ضد سرقت فلزی را معرفی می کنیم.

درب ضد سرقت فلزی

مزایای درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی به دلیل استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا، ایمنی مکان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. تمام تجهیزاتی که در درب های ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرند، با بهره گیری از بهترین مواد تولید می شوند. بنابراین درب های ضد سرقت تا حدود بسیار زیادی احتمال سرقت را کاهش داده و ایمنی را تضمین می نمایند. بر این اساس در یک جمع بندی جامع می توان گفت که مهمترین مزایای درب های ضد سرقت فلزی عبارتند از:

  • افزایش ایمنی محیط
  • عایق قوی در برابر صدا
  • قیمت مناسب و به صرفه
  • نصب سریع و آسان درب
  • دوام زیاد و استحکام بالا
  • مقاومت در برابر فشار و برش
  • جلوگیری از تخریب و سرقت
  • عایق مناسب در برابر گرما و سرما
  • امکان تولید درب ضد سرقت در ابعاد مختلف

قفل درب ضد سرقت

کاربرد درب های ضد سرقت

امروزه از درب ضد سرقت فلزی در زمینه های مختلف می توان استفاده نمود. با این وجود در بیشتر ساختمان های مسکونی، هتل ها، ویلاها، مراکز تجاری، ساختمان های اداری و... می توان از درب های ضد سرقت استفاده کرد. درب های ضد سرقت علاوه بر ایمنی و استحکام بالا، عایق مناسبی در برابر صدا می باشند. این در حالی است که درب های ضد سرقت در برابر حرارت نیز مقاومت قابل توجهی خواهند داشت. بنابراین در صورت آتش سوزی احتمال آسیب رسیدن به درب کاهش پیدا خواهد کرد.

بررسی ابعاد درب های ضد سرقت

امروزه درب ضد سرقت فلزی با استفاده از ورقه های استنلس تولید و به بازار عرضه می شود. درب های وارداتی به طور معمول تولید کشورهای چین و ترکیه هستند. در تولید درب های ضد سرقت چینی از ابعاد 210 در 105 سانتی متر استفاده می شود. این در حالی است که درب های ضد سرقت ترکیه با طول 205 الی 215 و عرض 110 الی 115 تولید می شوند. با این وجود در تولید درب های ضد سرقت فلزی ایرانی می توان از ابعاد دیگری نیز استفاده نمود. بنابراین تولید کنندگان درب با دریافت اندازه درب ضد سرقت از خریدار می توانند، درب مورد نظر را تولید نمایند.

درب ضد سرقت فلزی ارزان و با کیفیت از کجا بخریم؟

بررسی قطعات درب های ضد سرقت

در اغلب مواقع برای تولید درب های ضد سرقت از ورقه های فولادی استفاده می شود. بنابراین توانایی شکستن درب توسط سارقان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. این در حالی است که در تولید بعضی از درب های ضد سرقت نیز از آلیاژ های نامرغوب استفاده می شود. بنابراین با وجود کاهش قیمت درب نمی توان انتظار ایمنی بالا یا استحکام قابل قبولی را داشت. در تولید درب های ضد سرقت از قطعات مختلفی استفاده می شود. بر این اساس یراق آلات با کیفیت و نوارهای پلاستیکی، قفل های چند زبانه، استفاده از لوله های توکار ضد برش، لولا، چهارچوب و... منجر به تولید بهترین درب های ضد سرقت خواهند شد. با این وجود هرچه کیفیت این قطعات بیشتر باشد، قیمت نهایی درب نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت درب ضد سرقت فلزی ارزان

در حال حاضر درب های ضد سرقت در انواع مختلفی تولید و به فروش می رسند. قیمت درب ضد سرقت فلزی ارزان بر اساس مشخصات درب تعیین می شود. با این وجود هرچه کیفیت درب بیشتر بوده و مواد مورد استفاده در تولید آن بهتر باشند، قیمت درب نیز افزایش می یابد. علاوه بر این درب های وارداتی نسبت به درب های تولید داخل، گران تر بوده و برای خرید آنها به بودجه بیشتری نیاز خواهید داشت. با این وجود تمام درب های ضد سرقت موجود در بازار بر اساس پنج فاکتور مهم قیمت گذاری می شوند. بر این اساس می توان به عوامل مهمی مانند نوع یراق آلات مورد استفاده در تولید درب، نوع قفل، میزان وزن درب، جنس روکش و دقت در تولید و خروجی کار اشاره نمود.

درب ضد سرقت فلزی ارزان و با کیفیت از کجا بخریم؟

درب ضد سرقت

دژ درب را بهتر بشناسید

امروزه فروشگاه های متعددی در زمینه فروش درب فعالیت می کنند. با این وجود جستجو برای یافتن یک فروشگاه تخصصی و معتبر کمی دشوار به نظر می رسد. فروشگاه دژ درب یکی از بهترین مراکزی است که در زمینه فروش درب های ضد سرقت فعالیت می نماید. تمام درب های ضد سرقت با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به فروش می رسند. ارتباط بی واسطه با بهترین کارخانه درب ضد سرقت و امکان خرید مستقیم، از مهمترین ویژگی های دژ درب می باشد. علاوه بر این کسب مشاوره رایگان، وجود خدمات پس از فروش، وجود تنوع و تحویل فوری از مهمترین مزیت هایی می باشند که دژ درب را از سایر فروشگاه های درب ضد سرقت، متمایز می کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما