شناسهٔ خبر: 58486169 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اولین جام سرمربی سابق تاتنهام در عربستان

تیم فوتبال الاتحاد توانست با پیروزی 2 بر صفر برابر الفیحا، عنوان قهرمانی سوپر جام این کشور را از آن خود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‎‌های سوپر جام فوتبال عربستان با کپی برداری از اسپانیا، امسال با حضور 4 تیم برگزار شد که الفیحا به عنوان قهرمان جام حذفی سال قبل به همراه الهلال (قهرمان لیگ حرفه ای سال گذشته) و الاتحاد و النصر که در لیگ داخلی رتبه های دوم و سوم را به دست آورده بودند، شرکت کردند.

در مرحله نیمه نهایی، الفیحا توانست با یک گل الهلال را شکست دهد و الاتحاد نیز با نتیجه سه بر یک از سد النصر گذشت و دو تیم شب گذشته بازی فینال را برگزار کردند.

در این بازی الاتحاد خیلی زود به گل رسید. روی پاس دیدنی رومارینیو، این عبدالرزاق حمدالله بود که در مصاف تک به تک با گلر حریف قرار گرفت و با ضربه ای چیپ، دروازه الفیحا را در دقیقه سوم باز کرد تا ببرها با آرامش خاطر بیشتری بازی را ادامه دهند.

1796523

در دقیقه 24 کار الفیحا با اخراج مستقیم عبدالرحمن السفری یکسره شد. جایی که این بازیکن به دلیل خطای خشن، ابتدا با کارت زرد روبرو شد که داور پس از بازبینی صحنه توسط VAR، این بازیکن را با یک کارت قرمز جریمه کرد.

الاتحاد در دقیقه 40 موفق شد توسط رومارینیو به گل دوم دست پیدا کند که آفساید اعلام شد. شاگردان نونو اسپریتو سانتو در وقت‌های تلف شده نیمه اول صاحب یک پنالتی نیز شدند که ضربه عبدالرحمن العبود به بیرون رفت.

1796525

ببرها که در این دیدار از حمایت پرتعداد تماشاگرانشان برخوردار بودند، این بار در دقیقه سوم نیمه دوم موفق شدند اختلاف را افزایش دهند. ارسال ایگور کورنادو با ضربه سر عبدالرزاق حمدالله و اشتباه سنگربان الفیحا همراه شد و الاتحاد اینگونه به گل دوم خود دست یافت.

در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود زرد و سیاه پوشان شهر جده به پایان رسید تا نونو اسپریتو سانتو سرمربی سابق تاتنهام و ولورهمپتون، نخستین جام خود در فوتبال عربستان را به دست بیاورد.

1796526

نظر شما